obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
php-fusion-nederlands.info
barman-productions
Hoi, in bijlage het geen ik krijg als ik infusions&mods aanklik om naar de downloads te krijgen. Bij wie ligt het probleem?

In bijlage is het precies niet zo duidelijk, daarom c/p even

BELANGRIJK: De downloads die hier worden aangeboden werden voornamelijk gemaakt door externe coders,indien u problemen zou ondervinden bij het gebruik van de aangeboden artikelen gelieve dan eerst de website van de makers te raadplegen aangezien zij in de meeste gevallen hun eigen support forum hebben en u zo veel makkelijker zullen kunnen helpen. De website naar de autheurs staat steeds vermeld bij onze downloads (Homepage). Ook altijd handig om steeds de laatste versies te bemachtigen van hun creaties.

Deze downloads zijn alleen beschikbaar voor INGELOGDE OF GEREGISTREERDE LEDEN,
alleen zij zullen een groene downloadbutton te zien krijgen!



[ Klik hier om in te loggen of te registreren. ]
\n"; /*************************************************************************** * CATS * ***************************************************************************/ $access_group = NULL; if(isset($catid)) { $all_cats = array(); $res = dbquery("SELECT cat_name, top_cat, cat_id, cat_access, cat_sorting, cat_desc, count_downloads FROM ".DB_PDP_CATS." ORDER BY cat_order ASC"); while($data = dbarray($res)) { $all_cats[$data['cat_id']] = array( 'name' => $data['cat_name'], 'parentcat' => $data['top_cat'], 'access' => $data['cat_access'], 'sorting' => $data['cat_sorting'], 'desc' => $data['cat_desc'], 'count_downloads' => $data['count_downloads'], ); } if($catid && !isset($all_cats[$catid])) { fallback(FUSION_SELF.'?catid=0'Wink; } // get path to the cat $localid = $catid; $path = array(); while($localid) { $topcat = $all_cats[$localid]; if($localid==$catid) { $access_group = (checkgroup($topcat['access']) ? NULL : $topcat['access']); $pdp_sorting = 'dl_'.$topcat['sorting']; } $path[] = array( 'id' => $localid, 'name' => $topcat['name'], ); $localid = $topcat['parentcat']; } $path[] = array( 'id' => 0, 'name' => $locale['PDP820'], ); $path = array_reverse($path); // get child cats in current cat $cats = array(); if(!$download->id) { foreach($all_cats as $id => $data) { if($data['parentcat']!=$catid) { continue; } if(!checkgroup($data['access']) && $pdp->settings['hide_cats']) { continue; } $cnt_cats = pdp_count_cats($id); $cnt_downs = pdp_count_dl($all_cats, $id); $cats[$id] = array( 'name' => $data['name'], 'cnt_downs' => $cnt_downs, 'cnt_cats' => $cnt_cats, 'desc' => parseubb($data['desc']), ); } } if(isset($all_cats[$catid])) { $pdp_title .= ' - '.$all_cats[$catid]['name']; } pdp_render_cats($catid, $download->id, $path, $cats); unset($path, $cats); if(!is_null($access_group)) { if($pdp->settings['hide_cats']) { fallback("error.php?type=access"); } show_info(''.$locale['pdp_locked'].' '.str_replace('%s', getgroupname($access_group), $locale['PDP215'])); } } /*************************************************************************** * DOWNLOADS * */ if(is_null($access_group) && !$download->id && (!isset($catid) || $catid!=0)) { $rowstart = 0; if(isset($_GET['rowstart']) && isNum($_GET['rowstart'])) { $rowstart = $_GET['rowstart']; } $downs = array(); if(isset($catid)) { $get = array( 'type' => 'cat', 'data' => $catid, ); } else { $get = array( 'type' => 'none', ); } $count = pdpCore::get_downloads($get, $pdp_sorting, $rowstart, $pdp->settings['per_page'], false, $downs); $link = FUSION_SELF."?".(isset($catid) ? 'catid='.$catid.'&' : ''Wink; pdp_render_downs($downs, $rowstart, $pdp->settings['per_page'], $count, $link); unset($downs); } if(is_null($access_group) && $download->id) { $pdp_title .= ' - '.$download->data['dl_name']; include('did.php'Wink; } else { closetable(); } pdp_add_to_title($pdp_title); require_once('include/die.php'Wink; ?>
barman-productions voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
schermafdruk_2015-05-06_134112.png

W-Talk.one
 
douwe_yntema
Tsja, Hier zal Wanabo even naar moeten kijken vrees ik.
 
Wanabo
Oei dit komt denk ik doordat deze site recent naar een tijdelijke server is verhuisd met php versie 5.6.
De oude server heb ik ook geupgrade naar php 5.6 dus daar zal het probleem straks ook optreden als de boel weer terugverhuisd wordt.

Oude server nu met:
CentOS 7
php-fpm
apache+nginx


Ik heb al gezocht naar nieuwere versies van Professional Download System. De laatste die ik kan vinden is versie 1.8.5 en die is al geinstalleerd.

@Douwe kun jij hier iets mee? (php aanpassen voor v5.6)
 
douwe_yntema
Hey Wanabo,

Ben even aan het spitten geweest, en misschien is dit wat:

Het schijnt dat relative paden onder 5.6 o.i.d iets anders werken.
Als je de fout bekijkt, dan zie je de source-code van het script verschijnen.
Als ik in de file /include/common.php van de infusie kijkt, dan zie in de eerste regel staan:
require_once dirname(dirname(dirname(dirname(__FILE__)))).'/maincore.php';

Misschien dat eens vervangen door ../../../maincore.php?

Of kijk hier eens:
https://www.php-fusion.co.uk/forum/vi...pid=194260

Helaas beschik ik op dit moment niet over een linux/php5,6 systeem om e.e.a. te kunnen reproduceren.Ik kan dit wel opzetten, maar dit zal enige tijd vergen.

Mijn eigen server loopt sinds kort op php5.3, nadat ik deze vorige week geupdated heb van 5.1.
(ik ben nooit zo updaterig, zolang het werkt niet aankomen)
 
barman-productions

Quote

Wanabo schreef:

Oei dit komt denk ik doordat deze site recent naar een tijdelijke server is verhuisd met php versie 5.6.
De oude server heb ik ook geupgrade naar php 5.6 dus daar zal het probleem straks ook optreden als de boel weer terugverhuisd wordt.

Oude server nu met:
CentOS 7
php-fpm
apache+nginx


Ik heb al gezocht naar nieuwere versies van Professional Download System. De laatste die ik kan vinden is versie 1.8.5 en die is al geinstalleerd.

@Douwe kun jij hier iets mee? (php aanpassen voor v5.6)


Als je dat nu aanpast, dan mag dat in principe toch geen probleem meer geven? Aangezien het dan dezelfde versie is van php?
W-Talk.one
 
douwe_yntema
De site is eerst verhuisd naar een tijdelijke server, waarna wanabo de oude heeft geupdated naar PHP5.6.

Voor de verhuizing van afgelopen weekeinde draaide de site nog op een oudere PHP versie, waar het probleem niet optrad.
 
Wanabo
Geen idee wat er aan de hand was, maar nu de site weer terug is op de oude geupdate server werkt het zonder problemen.
 
douwe_yntema
Clap
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'php-fusion-nederlands.info', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PHP fusion 8 Algemene onderwerpen : 2 09 feb 2022, 12:32
PHP-Fusion V8 Algemene v7 support : 9 31 aug 2019, 20:49
phpfusion-nederlands Algemene v7 support : 5 21 aug 2019, 14:17
PHP-Fusion.Start-Pages.Com Toon uw PHP-Fusion website : 6 19 mrt 2016, 11:02
User Info Panel (Extended) 2.0 Infusions : 10 02 feb 2016, 19:52