obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding; Deprecated: Function eregi()
ivoht
Hallo,

sinds kort heb ik de volgende foutmelding als ik inlog op m'n site cvdewuif.nl. Deze wordt vervolgens op alle pagina's getoond. Iemand ervaring en een oplossing voor dit issue?

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 35 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 35 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 36 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 36 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 37 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 37 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 38 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 38 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 39
 
douwe_yntema
Welke versie van PHP fusion gebruik je?
 
ivoht
v7.00.4 geeft t beheerder panel aan

2 andere sites lopen op v7.00.5
kan t zijn dat daar de oorzaak van t probleem verholpen is?

Ivo
 
Wanabo
Heb je een licentie voor http://www.oellies.nl en cvdewuif.nl ?


 
ivoht
ja, die heb ik bij t live zetten van de site (af)gekocht via muscapaul
 
Wanabo
Kan me daar no wel iets van herinneren. Zal het verder nog even uitzoeken.
Om verdere verwarring te voorkomen zal ik iets van een badge maken zodat duidelijk is dat de licentie correct verwijderd is.


Waarschijnlijk heeft je hoster de versie van php vernieuwd waardoor je nu deze meldingen krijgt. Het zijn overigens geen foutmeldingen maar depreciated (afgewaardeerd) meldingen.

Waarschijnlijk blijft je site gewoon werken, alleen heb je die verveledned melding.

Als je upgrade naar de nieuwere versie van php-fusion dan zijn de foutmeldingen ook weg omdat die functie binnen php fusion vervangen is.

Heb je geen zin om te upgraden, wat overigens zeer onverstandig is i.v.m. veiligheid, dan kun je gewoon die meldingen uitzetten via .htaccess. (tenminste als je met apache werkt.)
Gewijzigd door Wanabo op 17 mei 2012, 23:52
 
Wanabo
Licenties inderdaad voldaan. Heb een nieuwe groep aangemaakt en je daaraan toegevoegd. Aan een "forum rang" wordt nog gewerkt.
 
Wanabo
Forum rang is klaar.
 
ivoht

Quote

Wanabo schreef:
Heb je geen zin om te upgraden, wat overigens zeer onverstandig is i.v.m. veiligheid, dan kun je gewoon die meldingen uitzetten via .htaccess. (tenminste als je met apache werkt.)


hoe pas ik dit aan via .htaccess??

en kan t zijn dat ik door deze foutmelding nu geen eigen pagian's en of infusions kan aanpassen?
ik krijg nu namelijk deze errors erbij;

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php:35) in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 266 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php:35) in /mnt/webd/d3/87/51957987/htdocs/test/maincore.php on line 300
Gewijzigd door ivoht op 22 november 2012, 22:03
 
Wanabo
Heb je nog steeds die errors dan?
Nieuwere versies van php-fusion gebruiken die eregi functie niet meer. Maar om het te fixen kijk ff naar deze link.
Google
Direct de eerste geeft al een mooie oplossing: how-to-fix-function-eregi-is-deprecated-in-php-5-3-0
Gewijzigd door Wanabo op 23 november 2012, 16:43
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding; Deprecated: Function eregi()', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foutmelding Themes : 7 12 jan 2019, 18:28
Foutmelding tijdens installatie Algemene v7 support : 4 30 dec 2017, 19:13
website ineens foutmelding Infusions : 3 30 dec 2010, 23:37
foutmelding Modificaties : 1 30 nov 2010, 08:50
foutmelding bij upgrade 7.01.02 Algemene v7 support : 14 07 nov 2010, 21:01