obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Cookiewet
stephan
Het verbaasd me dat ik helemaal niks kan vinden over de nieuwe wet cookie's en phpfusion. Hoe zit dat ? Volgens mij is phpfusion verplicht een waarschuwing te geven als men cookie's gebruikt in Nederland ? De opta is al aktief aan het scannen naar website's die dat aan hun laars lappen. Ik wil dus mijn phpfusion websites voorzien van zo'n waarschuwing, maar kan er dus niks over vinden. Hoe zit dat precies ???
 
Wanabo
Er is wel degelijk iets ontwikkeld.
Zie, Cookie Control V1.00

Surf naar deze website en je ziet het in aktie, http://phpfusionmods.co.uk/news.php
 
mdjansen
Heeft iemand ergens een alternatieve download?
Op de UK site moet je wachten tot een administrator je heeft geactiveerd, namelijk.
 
nlman

Quote

mdjansen schreef:

Heeft iemand ergens een alternatieve download?
Op de UK site moet je wachten tot een administrator je heeft geactiveerd, namelijk.


Bij deze dan
nlman voegde bij, bestand:
cookie_control_v100.zip [48.62KB / 89 Downloads]
 
mdjansen
Merci
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cookiewet', te verwijzen!
BBcode:
HTML: