obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Config.php
Rudios
Ik heb net via softaculous (cpanel van mijn host) phpFusion geinstalleerd. Bij nazicht van de installatie zie ik in Admin>phpinfo>folder permissions dat config.php in rood "Writeable 0600" staat, moet ik dit aanpassen?

Waarom ik voor phpFusion heb gekozen? Werkte als enige out-of-the-box bij een test die ik vooraf heb gedaan. PhpFusion was het enige CMS die het makkelijk en snel mogelijk maakte om extra pagina's met inhoud toe te voegen (om maar één voordeel te noemen).
 
Wanabo
Volgens de documentatie moet config.php 0644 zijn. Kijk of je dat kunt aanpassen via ftp of cpanel.
 
Rudios
Heb ik reeds op 644 gezet (kan het veranderen zoals ik wil). Ik begrijp niet waarom er in het rood "WRITEABLE (0644)" achter config.php staat, achter robots.txt staat wel in het groen Writeable (0644)?
 
Wanabo
Ik ben dat inderdaad ook wel eens tegengekomen. Foutje in het controlebestand dacht ik.
Welke versie heb je?
Wordt je site nederlandstalig?
Als je een oudere versie hebt dan 7.02.07 of je hebt de installatie in het engels gedaan en achteraf de nl taalbestanden toegevoegd (dan heb je engelse menu's) pak dan de versie van deze site.

De laatste versie inclusief nederlandse taalbestanden.

Veiligheids update! Nieuwe versie PHP-Fusion-7.02.07
 
Rudios
Gewoon geinstalleerd via softaculous in mijn hosts cpanel. Vooraf wel eerst gaan kijken bij phpFusion hoe je dat manueel zou doen. Ik heb nog nooit problemen gehad met softaculous, dit zou de eerste keer zijn. Ik vind het alleen vreemd van die melding in de admin sectie, verder werkt alles wel prima voor zover ik kan zien toch. Versie phpFusion is 7.02.07 en alles enkel in het engels, geen taalbestanden toegevoegd en dat blijft zo. Bedankt.
 
Wanabo
Je kunt die melding verder wel negeren, omdat je de schrijfpermissies wel goed hebt staan en het installatie proces al achter de rug hebt.

Als je je website nog wilt promoten, kijk dan eens naar http://ex-ads.com
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Config.php', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleemen met de config Algemene v7 support : 4 25 apr 2010, 10:00