obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Forum text admin bezoeken bij
rcmarc
Hallo Allemaal,

Ik heb een forum voor een maandje maar de tellerscores op het forum staan best hoog waar ik een vaag gevoel bij kreeg.
Nu blijkt dat de topic teller ook de bezoeken van de mods en admin erbij op telt. Dus als een admin of een mod een stukje text aanpast is de teller weer 1 omhoog gegaan.

Kan ik dit uit zetten op de ene of andere manier binnen fusion of met een include-fusion ?
Of dat je ge 'exclude' word aan de hand van de forum groep of rechten die je hebt.

Alvast hartelijk dank.

Marc
Gewijzigd door rcmarc op 15 september 2014, 16:42
 
douwe_yntema
Ja dat klopt, dat is op deze site ook zo.

Volgens mij is dat niet instelbaar, dan zul je aanpassingen in de core moeten maken vrees ik
 
rcmarc
Hi Douwe.
Ja das wel een slechte zaak eigenlijk. maar dat geeft niet dan maak ik die aanpassingen wel, alleen uitvogelen waar dat zit Grin

Wellicht dat iemand dat hier weet ???
 
rcmarc
Gevonden, bestand viewthreat.php aanpassen.

De regel "

dbquery("UPDATE ".DB_THREADS." SET thread_postcount='$rows', thread_lastpostid='$last_post', thread_views=thread_views+1 WHERE thread_id='".$_GET['thread_id']."'");"


aanpassen naar:

if (!iMOD OR !iADMIN OR !iSADMIN)
    {
      dbquery("UPDATE ".DB_THREADS." SET thread_postcount='$rows', thread_lastpostid='$last_post', thread_views=thread_views+1 WHERE thread_id='".$_GET['thread_id']."'");
    }
 
douwe_yntema
bedankt voor het delen van de gevonden oplossing op deze site.
Thumbs Up
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forum text admin bezoeken bij', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52
uitgebreid forum Infusions : 8 23 jan 2014, 18:03
Forum Bijlage Algemene v7 support : 5 01 dec 2013, 11:48
Laatst actieve forum onderwerpen paneel Algemene v7 support : 31 29 dec 2012, 18:01
tabel in forum onderwerp Algemene v7 support : 7 24 mei 2012, 06:28