obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul19:09:40
Onderwerp bekijken
Laat je website zien aan de andere leden.
 Onderwerp afdrukken
Gofigure.be
stevendc
Vanaf gisteren heb ik besloten de nieuwe nederlandstalige php-fusion themes website van me online te zetten en te openen voor het publiek.

Doel: PHP-Fusion themes en designs maken voor iedereen die Fusion gebruikt.
Motto: Enige jaren ervaring met webdesign en php-fusion.
Optie: Kans om een aanvraag te doen voor bepaalde designs of themes , het downloaden en bekijken van themes. het downloaden van mods die gebruikt worden op de website.

Veel moet nog gedaan worden, veel moet bijgeleerd worden, waarom dan niet met zen allen naar het doel?
Laat van je horen en laten we mekaar helpen om PHP-Fusion nog aantrekkelijker te maken dan het al is !

MVG en veel plezier ermee.

http://www.gofigure.be
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Puma
Ziet er goed uit Steven en strak design Wink
PUMA
 
Wanabo
Altijd op zoek naar een goed thema, dus zal je site regelmatig opzoeken. Thumbs Up
 
stevendc
ja sorry wanabo maar ik maak geen natuur themas No Idea

*JOKE*
Gewijzigd door stevendc op 14 januari 2009, 22:42
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
stevendc
Momenteel ben ik gestart aan een nieuw thema , deze keer ietsje meer met de bedoeling om een cleaned loungy look te bekomen.

Graag jullie mening en tips.

http://www.gofigure.be/1/photogallery...photo_id=9
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
icemania
Strak en zeer professioneel design. Ziet er goed uit
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
stevendc
Voila onze gofigure.be themes webstek heeft nu een geheel nieuwe look gekregen, en het zal voor enige tijd zijn dat deze look blijft staan als hoofd thema.

Ik heb hiervoor niet gekozen voor dat fluo roose theme door diverse redenen maar, heb gekozen voor een ietsje meer gewaagd thema.

Ook de bedoeling om dit thema met meer en betere standard functies van fusion aan te passen met bedoeling om het gebruik vriendelijker te maken.

Daar stel ik het zeer op prijs om tips , suggesties en eventuele opmerkingen te bekomen via phpfusion-nederlands & gofigure.be .

Ik zoek ook mensen om samen door het bos van design nog de bomen terug te vinden.

Alvast bedankt voor het lezen van deze muur van text.
MVG


pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gofigure.be', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gofigure.be video tutorials voor php-fusion. Toon uw PHP-Fusion website : 3 18 jun 2009, 22:42