obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Achtergrond wijzigen bij invoeren nieuws
Joo
Ik heb ge-update naar versie 7.00.05. Nu zie ik dat de achtergrond bij het invoeren van nieuws die oorspronkelijk wit was de (hoofd)kleur van de site heeft meegekregen. Omdat die bij mij nogal donker is is het moeilijk om de tekst te zien die ingevoerd wordt. Waar kan ik deze kleur als wit instellen?
Bedankt voor de reactie.
 
Steff
in je theme in het CSS bestand:
textarea / textbox zoeken ... Weet niet zeker of het gaat helpen, ikzelf heb het probleem nog niet tegengekomen Smile.
 
Joo
Dit probleempje doet zich voor bij het thema Area69. Wijzigen van de kleur in het CSS bestand onder textarea / textbox levert niets op. Ik zal daar nog eens verder zoeken...
 
DubSev
ik heb de V2 versie van Area69 getest in V7.00.05: achtergrond is wit, lichtgeel on hover. precies zoals het in de CSS staat



.textbox {
  font-family : Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
  font-size : 10px;
  color : #111;
   background-color : #FFF;
  border : 1px solid #404040;
  border-right : 1px solid #04688D;
  border-bottom : 1px solid #04688D;
  margin : 2px 0 2px 0;
  }
.textbox:hover {
  font-family : Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
  font-size : 10px;
  color : #111;
   background-color : #ffff99;
  border : 1px solid #04688D;
  border-right : 1px solid #404040;
  border-bottom : 1px solid #404040;
  margin : 2px 0 2px 0;
}

...
 
Joo
Vreemd. Dit komt overeen met mijn CSS bestand. Kan het ergens anders aan liggen? Wat bedoel je met V2 versie van Area69?
 
DubSev
De versie zoals die hier op dit moment te downloaden is
http://www.phpfusion-nederlands.info/....php?did=4

EDIT:
En toen ging er ergens een belletje rinkelen... Gebruik je TinyMCE voor nieuws?
Gewijzigd door DubSev op 20 januari 2009, 22:22
...
 
stevendc
het probleem dat zich hier voor doet heeft te maken dat die waarschijnlijk TinyMCE gebruikt.

Met de normale css van textbox en textbox:hover word er op elk formulier de text input zo gezet dat het een witte achtergrond heeft met een zeer donker grijse tint als text kleur eg: #111;

Echter zie ik het ook nog niet direct in waar je zo gelijk aardig een css class zou kunnen zetten zodat de body niet getoont word in die textareas in TinyMCE.

BVB als je een body achtergrond afbeelding staan hebt , dan ga je die ook zien daar in die textareas ipv die color: #xxxxxx; (fontkleur) en background-color: #xxxxxx; (achtergrond kleur.)

Ben hiernaar ook op zoek. tot nu toe nog niets tegen gekomen , helaas.
Gewijzigd door stevendc op 21 januari 2009, 06:03
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Joo
Klopt, wanneer ik TinyMCE uitschakel is de achtergrond licht. De donkere achtergrond is ontstaan na update van 7.00.04 naar 7.00.05.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Achtergrond wijzigen bij invoeren nieuws', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuws titel link Algemene v7 support : 6 19 sep 2012, 10:38
problemen met nieuws Algemene v7 support : 5 09 jun 2012, 11:52
.SWF als achtergrond Themes : 4 24 mei 2012, 06:39
Nieuws afbeelding Modificaties : 1 19 mei 2011, 16:09
nieuws categorie link Modificaties : 2 11 mei 2011, 16:42