obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Google Adsense Bot Panel
Costa
Oke, dit probleem ben ik al 2 keer tegengekomen het kan niet aan mijn instalatie liggen.
Ik had mijn google adsense bot als volgt ingesteld. Na elka 5 posts zou er een ads moeten komen en dat doet hij niet. Ja mijn Ads codes waren perfect in orde.

Kan iemand me helpen. Denk dat er een paar bugs zitten in het Google Adsense bot systeem.
Gewijzigd door icemania op 08 februari 2009, 19:56
 
icemania
Ik heb al even naar de scripts gekeken. Kan niet direct iets vinden anders dan dat je wel moet zorgen dat in de admin omgeving show agent op true (of yes) staat.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
icemania
Wellicht ten overvloede maar toch. Heb je wel een paneel gemaakt en deze zichtbaar gemaakt
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Costa
Oke het werkt eindelijk! Maar er is nu een probleem. Hij geeft wel de adsense bot weer enzo. Maar de advertenties worden niet vertoont! Wat kan ik doen? kan iemand voorbeeld geven hoe ik de adsense script moet plaatsen in Adsense Bot infusion?
 
icemania
De normale werkwijze is:
1. mod infuseren. Hiermee wordt hij toegevoegd aan de database en worden de tabellen gemaakt
2. Sidepanel maken waarin het panelscript wordt geselecteerd.
3. Panel activeren

Klaar is kees.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Wanabo
Ik heb nog niet gewerkt met dat adsense bot panel, maar je moet vast ergens je code van google ingeven. Vervang dat eens door een simpele text zodat je kunt testen of het werkt.

Het kan namelijk zijn dat google geen geschikte advertenties voor je heeft en daarom niets toont.
 
Costa
Als ik test typ werkt het...

dit typte ik normaal gezien:





Gewijzigd door Costa op 08 februari 2009, 03:53
 
Wanabo
Probeer dit eens:
?>

jouw adsense code


Geef na de laatste regel een extra Enter! (dus na
De orignele code van google is zonder \ (escapen van karakters). Als bovenstaande niet werkt probeer het dan eens met de orignele code van google.
 
Steff
Welk is je website ? costa ?
 
Costa
www.photoshop-designs.be
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Google Adsense Bot Panel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Panel Code Needed Modificaties : 3 16 apr 2019, 20:41
Panel Algemene v7 support : 3 07 dec 2016, 20:53
last seen users panel Infusions : 1 03 apr 2016, 23:29
Advanced Shoutbox Panel Infusions : 7 31 mrt 2016, 14:30
User Info Panel (Extended) 2.0 Infusions : 10 02 feb 2016, 19:52