obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Panel namen & gekleurde tekst in forum
Fyron
hallo,

ik had gehoopt dat iemand een antwoord kon geven op mijn 2 vragen die ik had:


1. is het mogelijk om panel names te veranderen ? de namen boven mods die ge installeerd ?
want ik heb namelijk last_seen_users geinstalleerd maar de naam die erboven staat is users online ?
ik weet dat dit niet klopt want op andere websites staat het wel juist, ik heb al andere mods geprobeerd
maar blijft hetzelfste...

2. hoe kan ik in het forum gekleurde tekst krijgen ? ik bedoel hiermee als je een reply ofzo typt de basis is altijd de kleur die in uw CSS style staat dus ik kan bv niet zeggen dat een deel van de tekst in het rood moet zijn en het andere deel in het blauw ofzo ... ik zie dat jullie hier het knopje # hebben om dit te veranderen ... is het mogelijk om dit te hebben op een php fusion 7 standaard forum ?


Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen ... dat zou fantastisch zijn...

Mvg Fyron
 
Wanabo
1. \infusions\last_seen_users_panel\locale\Dutch.php ontbreekt of daar staat op $locale['lsup000'] = "Users online";
ipv
$locale['lsup000'] = "Gebruikers recent online";

2. Met een standaard v7 installatie is dit mogelijk, echter niet als standaard je zult je post van die code moeten voorzien.

Edit: Dutch.php toegevoegd als bestand.
Wanabo voegde bij, bestand:
dutch_2.zip [226Bytes / 58 Downloads]

Gewijzigd door Wanabo op 08 februari 2009, 10:43
 
Fyron

Quote

Wanabo schreef:
1. \infusions\last_seen_users_panel\locale\Dutch.php ontbreekt of daar staat op $locale['lsup000'] = "Users online";
ipv
$locale['lsup000'] = "Gebruikers recent online";

2. Met een standaard v7 installatie is dit mogelijk, echter niet als standaard je zult je post van die code moeten voorzien.

Edit: Dutch.php toegevoegd als bestand.



1. wel ... die files staat erin maar die code staat niet in mijn last_seen_users_panel.php file ...

is er een code om dit toe te voegen ?

2. hoe kan ik dit invoegen dan ?

sorry, maar ik ben nog een beginneling in php ...

alvast bedankt !
 
icemania
Bedoel je dat het locale bestand wel aanwezig is maar dat de door de door Wanabo aangegeven regel er niet instaat. In dat geval eenvoudig de locale aanpassen met een teksteditor. Eventueel kun je PHP designer downloaden (freeware). Wel even de cache verversen van je PC nadat je de wijziging hebt aangebracht.

In een aantal gevallen (en ik ben niet zeker of dat ook bij dit script is) wordt voor de panelnaam de description in de tabel infusions uitgelezen. Je kunt dan alleen aanpassen in de database.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Fyron

Quote

icemania schreef:
Bedoel je dat het locale bestand wel aanwezig is maar dat de door de door Wanabo aangegeven regel er niet instaat. In dat geval eenvoudig de locale aanpassen met een teksteditor. Eventueel kun je PHP designer downloaden (freeware). Wel even de cache verversen van je PC nadat je de wijziging hebt aangebracht.

In een aantal gevallen (en ik ben niet zeker of dat ook bij dit script is) wordt voor de panelnaam de description in de tabel infusions uitgelezen. Je kunt dan alleen aanpassen in de database.


dit zijn de enige die ik terugvindt $lastseen = $locale['lsup001'];
} elseif ($lastseen < 360){
$lastseen = $locale['lsup002'];
} elseif ($iW > 0){
if ($iW == 1) {
$text = $locale['lsup003'];
} else {
$text = $locale['lsup004'];
}
$lastseen = $iW." ".$text;
} elseif ($iD > 0){
if ($iD == 1) {
$text = $locale['lsup005'];
} else {
$text = $locale['lsup006'];


maar lsup000 die de naam doet veranderen staat niet in het local bestand.
 
icemania
Dan zul je de aanpassing moeten maken via de database zoals ik heb aangegeven. Je kunt daarvoor waarschijnlijk phpmyadmin gebruiken. Ga naar de tabel infusions en zoek de infusion op en wijzig het juiste veld
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Wanabo
Zit je wel in de locale te kijken? Kijk in Dutch.php of download mijn bestandje en zet die in de goede map. Zie post2.
 
Fyron

Quote

Wanabo schreef:
Zit je wel in de locale te kijken? Kijk in Dutch.php of download mijn bestandje en zet die in de goede map. Zie post2.



tuurlijk in de locale staat er nergens sup000 in vertel ik toch, maar in het English.php file staat de sup000 er wel in met daarachter Last seen users maar als ik dus de website de panel activeer, zie ik staan 'users online' ... en ik heb dit me alle last seen users mods :s...
 
Wanabo
Het schiet met te binnen dat er meerder last seen user mods zijn. O.a. die van ignas o.i.d.

Ik zal die van mij bijvoegen. Deze is weliswaar gemodificeerd. Leden langer dan een dag worden niet meer weergegeven. Ik vond het zo deprimerend dat er bv. stond dat een user 2 weken geleden voor het laatst gezien was dat ik dit aangepast heb.
Wanabo voegde bij, bestand:
last_seen_users_panel.zip [3.81KB / 56 Downloads]

Gewijzigd door Wanabo op 08 februari 2009, 21:01
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Panel namen & gekleurde tekst in forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Panel Code Needed Modificaties : 3 16 apr 2019, 20:41
Panel Algemene v7 support : 3 07 dec 2016, 20:53
last seen users panel Infusions : 1 03 apr 2016, 23:29
Advanced Shoutbox Panel Infusions : 7 31 mrt 2016, 14:30
User Info Panel (Extended) 2.0 Infusions : 10 02 feb 2016, 19:52