obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
geen mail bij registratie ?
Fyron
hallo,


het is me blijkbaar opgevallen als sommige mensen registreren dat ze geen mail krijgen van de website om hun account te activeren van de website... weet iemand hoe dit komt ? bij mij werkt het altijd maar andere personen hebben hier problemen mee, wat me ook is opgevallen de personen die zich registreren maar hun account nog niet hebben geactiveerd, dat ik deze niet terug vindt bij members en dan de rubriek unactived members ... daar waar je uw ban list ziet enzo...



aub help me hierbij want dit is iets dat zo rap mogelijk zou moeten verholpen zijn Sad


alvast bedankt !!
 
icemania
Maak je gebruik van sendmail of smtp
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Fyron

Quote

icemania schreef:
Maak je gebruik van sendmail of smtp



ok, akkoord, maar kan je wat duidelijker zijn ?

ik heb een mail aangemaakt bij mijn webhost, maar ik weet hun smtp instellingen niet ...


en wat moet ik invullen bij de settings op mijn website op het admin panel ?


sorry dat ik zo lastig doe ...
 
icemania
Is niet lastig. Velen voor jouw hebben al gelijke problemen gehad. Ik ga er maar even vanuit dat jouw provider sendmail ondersteund. Je zou dan eigenlijk geen verdere actie behoeven te ondernemen anders dan aangeven dat je bij het aanmedlingstabblad onder beheer->systeembeheer de opties op ja zet. Indien de provider alleen smtp ondersteund zul je de gebruikersnaam en jouw wachtwoord moeten weten en deze invullen bij de diverse instellingen
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Fyron

Quote

icemania schreef:
Is niet lastig. Velen voor jouw hebben al gelijke problemen gehad. Ik ga er maar even vanuit dat jouw provider sendmail ondersteund. Je zou dan eigenlijk geen verdere actie behoeven te ondernemen anders dan aangeven dat je bij het aanmedlingstabblad onder beheer->systeembeheer de opties op ja zet. Indien de provider alleen smtp ondersteund zul je de gebruikersnaam en jouw wachtwoord moeten weten en deze invullen bij de diverse instellingen


mja ... wat ik niet begrijp is, dus ik laat alles leeg staan zoals het standaard moet, ik heb al meeeeerdere accounts door mezelf aangemaakt, dus met verschillende email adressen en deze werken allemaal, ik krijg een mail om te activeren, ik click erop, en voila account werkt, maar bij sommige andere mensen, komt die mail niet aan, waar ze dan moeten op klikken ... dat begrijp ik niet ... en wanneer ze dan proberen van opnieuw te registreren, zeggen ze dat deze persoon al bestaat ... kan ik dit ook ergens wissen ?
 
Puma
Bedoel je sommige leden of allemaal?
Want het komt nogal veel voor dat de activatiemail in de ongewenste post map terecht komt.

Als het alleen sommige leden zijn dan ligt het probleem niet aan de instellingen maar zou het goed zijn te vermelden in de register file om ook hun junkfolder te checken voor deze activatie mail.
PUMA
 
Fyron

Quote

Puma schreef:
Bedoel je sommige leden of allemaal?
Want het komt nogal veel voor dat de activatiemail in de ongewenste post map terecht komt.

Als het alleen sommige leden zijn dan ligt het probleem niet aan de instellingen maar zou het goed zijn te vermelden in de register file om ook hun junkfolder te checken voor deze activatie mail.




wel het probleem is niet de spamfilter, mensen krijgen de mail gewoon 'niet'. dit is nu al bij 3 personen zo ... :s kunt u mij aub helpen wat het is frustrerend Sad kben hier al 2 dagen naar aan het zoeken en vindt het probleem maar niet.

Mvg Kito,
 
icemania
Het probleem is dat wanneer het bij de ene wel doorkomt en niet bij de ander dat het dan heel moeilijk zoeken wordt omdat de kans dan heel groot is dat het een account gebonden probleem is.
Je kunt bijvoorbeeld kijken naar de correctheid van hiun mailadressen (kun je wel een gewone mail sturen?). Ik heb zelf slechte ervaringen met mailadressen van tiscali. Komen vaak niet aan via de phpmailer. Het lijkt er op dat sommigeproviders hier een eigen filter voor hebben
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Wanabo
Als je op een shared hosting account zit kunnen meerdere websites via de smtp server op hetzelfde ip adres mail versturen. Er hoeft maar 1 rotte appel tussen te zitten en het ip adres komt op een blacklist te staan. Dat kan de reden zijn dat de mail niet aankomt.
 
Fyron
danke danke danke Smile het werkt !! bedankt Smile


nu nog men vraag 2. kan ik ook die kleuren inschakelen in het forum ? dat zou heel handig zijn ! en misschien het knopje ook erop plaatsen, kan iemand me dit uitleggen hoe dit moet gebeuren ? of moet ik een mod installeren ofzo ?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen mail bij registratie ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen onderwerp Infusions : 8 19 nov 2018, 22:19
squirrel mail Infusions : 2 29 jan 2016, 17:28
Kan geen evenementen aanmaken in kalender Infusions : 10 27 dec 2014, 13:44
mail sturen vanaf de site Algemene v7 support : 7 24 sep 2012, 17:33
Geen bevestigingsmail bij 'wachtwoord kwijt' Algemene v7 support : 8 24 mei 2012, 06:35