obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Paneel links code en rechten daarbinnen
jeroenb
Via deze site al aardig wat info opgezocht en kunnen toepassen! Echter, ik zit hier nu met de volgende vraag: Ik heb een paneel aangemaakt met daarin 2 links naar pagina's toe. Het paneel heeft de rechten "public" dus iedereen kan het zien.
Binnen dit paneel wil ik echter links naar pagina's zetten die je alleen mag zien als je member bent. Dat is geen probleem want die rechten regel je op de pagina zelf. De link naar een "member" pagina in het paneel is echter wel zichtbaar voor iedereen.
Kan er code toegevoegd worden binnen het paneel om de link alleen zichtbaar te maken voor een bepaalde groep members ? En zo ja, wie weet die code ?
Onderstaand de code van het paneel. Pagina 1 moet zichtbaar zijn voor iedereen en pagina 2 link en dus ook de link zelf voor alleen members.

De volgende code staan in het paneel:

openside("JB TWO","off");
echo '

pagina 1

';
echo '

pagina 2

';
closeside();
Gewijzigd door Steff op 30 maart 2009, 12:35
 
icemania
phpfusion kent een aantal constanten die je in de scripts kunt gebruiken. In dit geval kun je gebruik maken van iMEMBER. Deze integer is 1 indien member. Jouw code wordt dan:


openside("JB TWO","off");
echo '

pagina 1

';
if (iMEMBER) echo '

pagina 2

';
closeside();


suc7

Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
jeroenb
Geweldig! Dit werkt.

Is het ook mogelijk om behalve de member optie ook nog de usergroup optie toe te voegen hierin ?
Dan ben ik helemaal geholpen.

Waar haal je deze info overigens vandaan? Bestaat er een webpagina waarin dit soort mogelijkheden beschreven staan ?
 
icemania
Je kunt inderdaad ook de usergroup optie toepassen. De meeste constanten zijn terug te vinden in het bestand maincore.php. Verder is het heel makkelijk om naar voorbeelden te kijken. Leer je veel van
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
jeroenb
Ik ben weer even aan het spelen geweest met de code en heb het werkend gekregen nu.
Plak de code hierneer zodat iedereen er wat aan heeft. Werkt perfect! Zelf ik als administrator zie de link niet tenzij ik me lid maak van de user groep !

if (iUSER_GROUPS == "1") echo '

pagina4

';
Gewijzigd door jeroenb op 08 februari 2009, 17:53
 
icemania
Je ziet oefening baart kunts
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Paneel links code en rechten daarbinnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Panel Code Needed Modificaties : 3 16 apr 2019, 20:41
beheerder paneel Algemene v7 support : 3 14 jul 2016, 12:12
Code aanpassing Code fragmenten met PHP en MySql : 2 13 jul 2015, 23:19
hulp nodig bij video paneel Infusions : 21 30 mrt 2015, 12:48
adsense code toevoegen Algemene v7 support : 6 15 sep 2014, 22:01