obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
mwp_language_switcher_v1.1
Elvis
heb deze versie op mijn website maar ik ondervind dat het enkel vertaald de locale die besta in je infusion.
wat kan ik doen dat heel de website in verschillende talen worden omgezet
bedoeling is de inhoud van ieder paneel die zelf geschreven zijn in het nederlands zoals faq enz...
Nogmaals dank
 
Jelle
...door een dubbele site op te zetten, dus in beide talen.

De 'language switcher' schakelt alleen tussen de locale (mits die aanwezig zijn), het is geen vertaal apparaat.
PHP-Fusion_Versie
 
DubSev
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Zoals Jelle zei: zet een nieuwe site op, waarbij je eventueel bepaalde onderdelen zou kunnen delen d.m.v. de multisite_include (let er wel op dat beide sites gebruik maken van de zelfde database, uiteraard met andere prefix).
2. Werken met de locales. Dit kan dan ook weer op twee manieren.
- Je hardcode alles in locale bestanden en gooit dan een verwijzing naar het bestand online: dit is echter niet handig, want dan ben je eigenlijk het voordeel van een CMS kwijt. De panelen zijn dan ook toe aan een verbouwing. Of dit het allemaal waard is lijkt me sterk.
- Een hele reeks aan if, elseif statements gebruiken in je eigen pagina's en zo; probleem is dat dit niet overal kan.

Ergo: Jelle heeft de beste oplossing; de multisite_include kan ervoor zorgen dat alles toch gewoon één geheel blijft.
...
 
Steff
http://translate.google.com/translate_tools?hl=nl
? dat misschien, vertaling is niet altijd 100% maar wel leesbaar
 
Elvis
bedankt voor deze antwoord
zal eens zien wat ik dan opteerd want ben nog wat leek in die dingens en zal moeten uitvissen hoe die dubbel site te verwezenlijke met php ik lees toch veel van forum en dit zal me zeker helpen Smile
Nogmaals dank
MVG
 
DubSev
Je hoofdsite is nederlandstalig; maak er een engelstalige bij:
- http://www.elvis-place.be (nl)
- http://en.elvis-place.be (en) (subdomeien via control panel van je host of via .htaccess)

1 database, 2 sites:
Wanneer je het subdomein hebt aangemaakt en de bestanden hebt ge-upload (het complete pakket) voer je setup.php uit; wanneer deze om de database vraagt, gebruik je de database die ook gebruikt wordt voor de hoofdsite, gebruik echter wel een andere prefix.

Gegevens delen:
Als het goed is heb je nu twee verschillende sites, die een eigen adres hebben, maar wel op dezelfde database draaien: dit is de basis van waar we nu aan gaan werken als we bepaalde onderdelen van de database willen gaan delen (let op: niet echt delen > de data van site 1 zijn meteen ook de data van site 2 of andersom).

Updaten:
Data die gedeeld wordt door beide sites hoef je maar vanaf 1 site te updaten; data die "site-afhankelijk" is moet per site een update krijgen. Dit geldt ook voor software-updates.

Wanneer je er klaar voor bent om dit te doen helpen we je graag de multisite_include te configureren.
...
 
Elvis
Ok zal het wel laten weten
Maar ben nog bezig aan text enz...
zal nog niet voor van de week zijn vrees ik
Nogmaals dank voor jullie hulp
MVG
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mwp_language_switcher_v1.1', te verwijzen!
BBcode:
HTML: