obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
ander php script inbouwen????
nostradamus
is het mogelijk om een compleet ander php script als content te loaden?

ik heb een soort profielen script wat ik wil opnemen in php fusion
 
icemania
Op zich geen probleem. Indien je zelf een mod maakt is dat ook een eigen php script.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
nostradamus
ik heb een bestaande profielen/dating scipt wat ik wil opnemen in php fusion.

kan iemand me in de juiste richting sturen over hoe ik zoiets aan moet pakken

ik ken wel een beetje php maar heb allen nog nooit met php fusion gewerkt allen met oscommerce


ik heb al wel uit gevonden dat ik via een inline frame het hele script kan laden. maar dan niet wat ik bedoel.

ik wil het hele script integreren inclusief de database en in log opties dat het dus 1 site word
Gewijzigd door nostradamus op 21 maart 2009, 09:48
 
Steff
Je begint eerst met de leden database te koppellen (Automatisch profiel maken als je registreerd of een link maken dat je zelf een profiel kunt maken), zelfde prefix etc te maken.
Require de maincore in elke pagina. Eveneens de header & footer en delete de footer & header die bij het oorspronkelijk systeem al zat. (Copyrights van het systeem moetten meestal blijven staan. Zoals bij php fusion mag je de copyrights wegdoen als meer dan 80% veranderd is in het systeem.)
En je bent vertrokken.
opentable() etc toevoegen...
Gewijzigd door Steff op 21 maart 2009, 12:39
 
nostradamus

Quote

Jeepers1993 schreef:
Je begint eerst met de leden database te koppellen (Automatisch profiel maken als je registreerd of een link maken dat je zelf een profiel kunt maken), zelfde prefix etc te maken.
Require de maincore in elke pagina. Eveneens de header & footer en delete de footer & header die bij het oorspronkelijk systeem al zat. (Copyrights van het systeem moetten meestal blijven staan. Zoals bij php fusion mag je de copyrights wegdoen als meer dan 80% veranderd is in het systeem.)
En je bent vertrokken.
opentable() etc toevoegen...



is er ergens een tut die laat zien hoe je nieuwe pagina's maakt
 
Steff

Quote

nostradamus schreef:

Quote

Jeepers1993 schreef:
Je begint eerst met de leden database te koppellen (Automatisch profiel maken als je registreerd of een link maken dat je zelf een profiel kunt maken), zelfde prefix etc te maken.
Require de maincore in elke pagina. Eveneens de header & footer en delete de footer & header die bij het oorspronkelijk systeem al zat. (Copyrights van het systeem moetten meestal blijven staan. Zoals bij php fusion mag je de copyrights wegdoen als meer dan 80% veranderd is in het systeem.)
En je bent vertrokken.
opentable() etc toevoegen...



is er ergens een tut die laat zien hoe je nieuwe pagina's maakt

Neen die is er niet , maar zo moeilijk is het niet:
(De eerste require is altijd de plaats waar je maincore is geupload, bijvoorbeeld een pagina in je root van php fusion folder is de require: require_once("maincore.php"); in forum/ is dat require_once "../maincore.php";
[geshi=php] require_once "maincore.php";
require_once THEMES."templates/header.php");
//Inhoud van je pagina hier
opentable("Titel");
echo "Dit is een pagina
Blablabla";
closetable();
require_once THEMES."templates/footer.php");
?>[/geshi]
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ander php script inbouwen????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mailto gebruiken in script "veilig tegen spambot"of niet Algemene v7 support : 2 05 jan 2013, 15:27
webradio player script Algemene v7 support : 7 24 mei 2012, 06:20
Script in panel Infusions : 2 24 mei 2012, 05:57
Script in welkomstbericht. Algemene v7 support : 12 16 sep 2010, 21:18
Automatisch Theme rotatie script/mod/infusion? Themes : 1 16 jul 2010, 17:24