obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Nieuws
DubSev
Ik kan dit voor elkaar krijgen, maar..... dit gaat dan wel eventjes duren: ik heb eerst andere verplichtingen richting andere gebruikers; heb je de webmasters van feyenoordtime al eens gevraagd of zij hun bestand met je willen delen? Dat scheelt ons beiden tijd....
...
 
feyenoordboy13
Ik hep een mail gestuurt maar Kan jij er wel een maaken met alleen de ondewerp zin Dus de 4e de op dat plaatje hep je daar wel tijd voor ik hep hem dringendt nodig
 
Joo
Hoi Feyenoordboy,

om al het nieuws in één overzicht te plaatsen pak je deze http://home.hccnet.nl/v.oort/news_map...ws_map.zip zipfile uit en plaats de news-map onder de map infusions. Maak daarna onder Site-links een nieuwe link met als naam bijvoorbeeld Nieuwsoverzicht. Geef als URL: infusions/news_map/news_map.php
Dat moet voldoende zijn. Succes, Jan

PS. Kan iemand mij uitleggen waarom ik geen zipbestand bij dit antwoord kan voegen?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuws', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuws titel link Algemene v7 support : 6 19 sep 2012, 10:38
problemen met nieuws Algemene v7 support : 5 09 jun 2012, 11:52
Achtergrond wijzigen bij invoeren nieuws Algemene v7 support : 8 24 mei 2012, 06:29
Nieuws afbeelding Modificaties : 1 19 mei 2011, 16:09
nieuws categorie link Modificaties : 2 11 mei 2011, 16:42