obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Pjirc 4fusion voor meer channels te hebben...
stevendc
Hoi peeps,

Onlangs ben ik eens gestart met het gebruiken van pjirc 4 fusion dat hier te downloaden is maar,
Kheb eens zitten zoek hoe ik zo meerdere channel zou kunnen maken met die infusion.

Ik zou graag een user de mogelijheid geven om een keuze te maken uit een list van beschikbare chat rooms.

Kheb al meermaals zitten prullen met die infusion, database naam veranderen, info veranderen maar,
ik krijg het maar niet voor mekaar dat die zich meer dan 1keer kan infusen voor meerdere channels.

ik hernoem dan ook de infusion map die standard pjirc_4_fusion is in chat1, chat2 en upload deze dan elk in zen eigen map.

als ik 1 defuse en dan de andere infuse werkt steds alles perfect enkel kan ik ze niet beiden samen infusen :s

Ook zie ik naar men aanpassingen in phpmyadmin dat die wel degelijk een database aanmaak met de door mij opgegeven naam/info, verder is het een beetje een raar ding dat ik ze niet beiden kan infusen.

enige tips?
alvast bedankt.

MVG
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Puma
Is het ook goed dat men meerdere rooms ziet bij het joinen van de chat? Dan kan ik je wel verder helpen.
PUMA
 
stevendc
hoi puma, dan is het 1 chatbox voor alle rooms en dat is niet de bedoeling.

MVG
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
stevendc
zit er dan maar 1 ding op en dan de gewone pjirc downloaden en die aanpassen voor verschillende pages. ma dan zit ik zonder die auto login van fusion, of wss een gewone site ervoor coden kan ook.

toch blijf ik liever bij die fusion.

dunno
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pjirc 4fusion voor meer channels te hebben...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
weergave channels Algemene v7 support : 1 24 apr 2018, 22:07
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Tapatalk voor PHP-Fusion Algemene v7 support : 2 07 feb 2015, 11:27