obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
website/panelen leeg
snoes
Ik beheer samen met een teamgenootje de website van ons hockeyteam. www.dorstetidames1.nl
Nu ben ik niet zo heel goed met HTML-codes etc. Maar omdat ik steeds alleen maar de verschillende panelen hoefde aan te passen wat betreft teks en afbeelding was het goed te doen.
Nu zijn sinds deze week ineens alle panelen weg. Er staat enkel nog 1 nieuwsberciht op de site. Ik heb gekeken of de panelen nog wel geactivieerd staan, dit is wel het geval. Alleen de panelen zijn qua inhoud ineens allemaal leeg! Ik zou niet weten hoe ik alle info die er op sotnd weer terug kan krijgen. Ik hoop dat jullie weten hoe dit gebeurd kan zijn en hoe ik mijn info weer terug krijg op mijn website!

Alvast hartelijk bedankt,
Vriendelijke groet,
Marloes
 
Steff
Op de meeste standaard themes van PHP-Fusion vindt je bovenaan rechts een knop om de panelen uit te schakelen. Druk op de knop die er ongeveer zo uit ziet:

 _
| |


(Deze knop toont beide kolommen met panelen)

Als je niet zo'n theme gebruikt,kijk je bij main settings of je paneel kolommen hebt uitgeschakeld. Als dit ook niet het geval is kijk je of jouw theme de panelen toont of niet .
(themes/.../theme.php, RIGHT, LEFT, L_CENTER, U_CENTER).
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'website/panelen leeg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe website Algemene v7 support : 1 19 mrt 2019, 19:55
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
website path veranderen Algemene v7 support : 3 25 dec 2014, 02:05
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30
Centjes website Toon uw PHP-Fusion website : 3 15 sep 2014, 21:53