obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Textinput probleempje
stevendc
Beste,

Kan iemand mij eens in godsnaam zeggen hoe ik die text die steeds uit zichzelf in mijn textinputs tevoorschijn komt?

BVB, bij register.php / login panel, enzo verder komt er steeds een text te voorschijn Support Channel + wachtwoord text.

ik heb al eens zitten zoeken waar die eventueel dat vandaan haalt maar tevergeefs.

kheb er ook een screenshot van gemaakt voor een voorbeeld zodat je kan zien dat zowel op register.php en bij men login pannel die tevoorschijn komt.

mvg alvast bedankt.

screenshot
 
Jelle
Ik zal eens een poging wagen. Ik moet er wel bij zeggen ik ben niet 100% zeker van mijn zaak, maar nagenoeg overtuigd van mijn eigen conclusie.

Zoals ik zie gebruik je ook Firefox (net zoals ik) en blijven bij jou in sommige velden namen en mogelijke wachtwoorden staan. (net zoals bij mij wel eens voorkomt)

Firefox houd inlog-namen en wachtwoorden bij en vult die (wanneer een wachtwoord onthouden wordt) in op de velden van een bepaalde website waar die inlognamen en wachtwoorden bij horen.
Nu heb je waarschijnlijk de inlognaam en wachtwoord door Firefox laten onthouden en nu vult Firefox die namen in als er velden op de webpagina staan die om namen vragen (als is dat niet altijd de bedoeling).

Ik weet niet of dit ook bij andere webbrowsers zo gebeurt, maar het is volgens mij een probleempje van Firefox. Daarbij moet ik dan ook even vermelden dat het ook een website-probleem zou kunnen zijn, omdat tot nu toe te veel rekening gehouden word met het niet naleven van de internationale afspraken voor web-opmaak door Microsoft. (omdat IE het grootste marktaandeel beheerst)
PHP-Fusion_Versie
 
stevendc
idd jelle dit was dus ook het probleem.
Dat ik hier niet eerde aan gedacht heb is voor mij een raadsel.

In IE was er totaal geen sprake van dit probleem en heb ik dus in firefox, de privé gegevens > cookies leeggemaakt en het was opgelost.

Bedankt voor de moeite.

MVG
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Textinput probleempje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleempje met foto's Algemene v7 support : 2 10 aug 2013, 20:29
Fotoalbum probleempje. foto wordt niet geladen. Algemene v7 support : 3 18 apr 2010, 16:29
Blackglass probleempje Themes : 6 20 jul 2009, 09:43
[Opgelost] php "for" loop statement probleempje Modificaties : 4 02 mrt 2009, 16:52
Pagina vernieuw probleempje ? Algemene v7 support : 5 12 nov 2008, 12:47