obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
update v6 naar v7 e-mail probleem
hengelsportfoto
Ik heb mijn huidige site in v6.01.15 draaien, deze wil ik een update geven naar v7.005 de laatste nieuwe.

Nu heb ik v7.005 ook geinstalleerd om even wegwijs te worden in de vernieuwingen, maar ik zie dat ik geen e-mailverkeer heb. PM's werken wel.
Maar er wordt niet verstuurd als ik een lid aanmdeld terwijl dit wel staat ingesteld.
Ook kan ik het contact formulier niet gebruiken.

Ik heb dezelfde SMTP gegevens ingevuld als in v6 maar hier werkt wel alles goed.

Weet iemand waar dit probleem zit? ik neem aan een verandere in de scripting van v7.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'update v6 naar v7 e-mail probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
upgrade van 7.01.02 naar 7.02.07 Infusions : 3 23 nov 2016, 07:34
squirrel mail Infusions : 2 29 jan 2016, 17:28
PhpFusion 7 updaten naar versie 8 Algemene v7 support : 6 13 nov 2015, 16:18
Rechter panel verspringt op één pagina naar beneden Modificaties : 6 23 dec 2013, 16:43
Veiligheids update! Nieuwe versie PHP-Fusion-7.02.07 Algemene v7 support : 2 22 jun 2013, 12:10