Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
Ip Controle
|
|
Maikie |
Geplaatst op 02 June 2009, 12:22
|
![]() Junior Lid ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 02 Jun 2009, 12:09 |
Hoi Allemaal, Ik kwam net deze geweldige site tegen en ik hoop dat er hier misschien iemand is die mij kan helpen met mijn probleem/vraag. Ik heb met behulp van php fusion een website opgezet voor een spelserver die ik run. Graag zou ik hier een addon op willen hebben waarmee mensen kunnen zien of de server upberhaupt online is en hoeveel mensen dat er online zijn. Bijna alle servers die ik ken hebben dit en die werken ook allemaal met php fusion, dus ik het een vermoeden dat het al bestaat. Mijn site is www.euromillionsgoep.nl/lineage Een voorbeeld van wat ik bedoel vind je hier; www.risenlineage.com ( links boven ) Alvast heel erg bedankt Gewijzigd door Maikie op 02 June 2009, 15:50 |
|
|
icemania |
Geplaatst op 02 June 2009, 20:22
|
![]() Lid ![]() Berichten: 92 Lid sinds: 01 Nov 2008, 09:45 |
In onze download sectie vind je verschillende mods die je hiervoor kunt gebruiken. http://www.phpfusion-nederlands.info/...hp?did=238 |
|
|
Maikie |
Geplaatst op 02 June 2009, 20:59
|
Ik zal die eens even bekijken, ik had er zelf al in gezocht maar kon niets vinden. Het is wel zo dat de server niet op hetzelfde ip adres draait als de website natuurlijk he, maar misschien is dat wel in te stellen. Tevens zouden voor het aantal spelers online, gegevens uit mijn database gehaald moeten worden. Ik ga er morgen even mee aan de slag, iig bedankt. Het leek er in eerste instantie op dat het een standaard add on was, aangezien elke site het zo een beetje heeft |
|
|
icemania |
Geplaatst op 02 June 2009, 21:27
|
![]() Lid ![]() Berichten: 92 Lid sinds: 01 Nov 2008, 09:45 |
Je kunt heel vaak door een aantal mods te combineren weer iets nieuws maken. In de database zijn meerdere mods te vinden die gegevens verzamelen over online personen, bezoekerstijd enz.
|
|
|
Maikie |
Geplaatst op 03 June 2009, 08:06
|
Ik denk dat dit toch iets ingewikkelde ligt als dat we denken. De gegevens moeten namelijk niet uit de database gehaald worden waar de website op draait, maar uit een externe database. Ik heb net alle bestanden uitgepakt, deze geupload maar nu heb ik geen toegang meer tot de website. Er komt te staan acces denied. Wat heb ik fout gedaan? EDIT: Dat was logisch dus, er stond niks in de index.php allen echo"acces denied" Ik heb mijn originele index files terug geplaatst en nu werkt het weer wel, kan de infusion echter nergens vinden. Gewijzigd door Maikie op 03 June 2009, 08:12 |
|
|
Jelle |
Geplaatst op 03 June 2009, 09:44
|
![]() Veteraan ![]() Berichten: 576 Lid sinds: 31 Oct 2008, 22:37 |
Quote Maikie schreef: EDIT: Dat was logisch dus, er stond niks in de index.php allen echo"acces denied" Ik heb mijn originele index files terug geplaatst en nu werkt het weer wel, kan de infusion echter nergens vinden. Ik vraag me even af, heb je soms die bestanden in de website-root geplaatst? Dan zou ik eerst maar eens wat documentatie doorlezen over PHP-Fusion, anders loop je heel snel tegen nog veel meer problemen aan. PHP-Fusion is heel doordacht opgebouwd. Een infusion word in een aparte directory geplaatst (met behoud van de directory-structuur) Dan moet de infusion via het admin-paneel worden geïnfuseerd. ![]() |
|
|
Maikie |
Geplaatst op 03 June 2009, 10:17
|
Ik heb het inderdaad zo gedaan.. Ik heb nu de originele indexen weer vervangen en nu werkt het weer, ik kan echter niet via het admin panel deze infusion toevoegen. |
|
|
Jelle |
Geplaatst op 03 June 2009, 13:58
|
![]() Veteraan ![]() Berichten: 576 Lid sinds: 31 Oct 2008, 22:37 |
Je moet de map van de betreffende infusion uploaden onder de website directory infusions In dit geval zal de map waarschijnlijk server_status_panel genaamd zijn. Deze map (inclusief eventuele sub-directory's) upload je onder de website directory infusions Hierna ga je naar je admin panel -> systeem beheer daar kies je voor [panelen] vervolgens [Nieuw paneel toevoegen] hierna kies je in de puldown server_status_panel (geef het panel een unieke naam op het bovenste regeltje) Geeft het beheerderswachtwoord Kies de paneelzijde Kies de zichtbaarheid Sla het paneel op [url=effe wachten ... pizza]i[/url][/i] Activeer het paneel. KLAAR! ![]() |
|
|
Maikie |
Geplaatst op 03 June 2009, 14:18
|
Het was me inmiddels al gelukt ![]() Ik heb de andere bestanden die ik er van tevoren verkeerd had ingezet weer verwijderd. Om er echter ook informatie mee uit mijn database te gaan halen gaat denk ik niet lukken. |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ip Controle', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |