obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Laat je website zien aan de andere leden.
 Onderwerp afdrukken
The Watcher
Klaasvaak
Hi allemaal, hoop dat het met iedereen goed gaat.
Heb een nieuwe theme gemaakt.....thewatcher4 (andere theme's alleen zichtbaar als je registreert..sorry is theme switcher eigenschap).
Beetje gebasseerd op COD MW2...have fun.
http://www.thewatcher.nl

CiaoooooooooGrin
Gewijzigd door Klaasvaak op 02 september 2009, 17:26
 
Steff
Ziet er goed uit, als er thema's zijn die je publiekelijk toegankelijk wilt maken, contact us Wink.
We zouden eigenlijk ook een submit form moeten hebben voor leden :s.
 
Puma
Ziet er idd netjes uit Wink

@Jeepers: Ja eigenlijk wel he,zou een handige nieuwe functie zijn voor de theme db Wink
PUMA
 
Klaasvaak

Quote

Jeepers1993 schreef:
Ziet er goed uit, als er thema's zijn die je publiekelijk toegankelijk wilt maken, contact us Wink.
We zouden eigenlijk ook een submit form moeten hebben voor leden :s.


Beste Jeepers,

Ik wil zeker meewerken om theme's publiekelijk toegangelijk te maken maar.................ik weet niet hoeBlush...en
ben echt een noob met php dus iemand zou die theme's van mij moeten herschrijven (ik ben er zo een van ...ik piel net zo lang dat het werktBlush).
Ik heb deze theme in een week gemaakt en niet gelet op enige vorm het gebruiksvriendelijk voor andere.
Dus kortom denk ik heel veel werk voor een andere PC.......misschien als ik wat beter ben geworden (nog meer afkijken van MysticFire In Love) dan ga ik het wel eens proberen om het volgens de richtlijnen te doen (als ik dan weet welke richtlijnenThumbs Up).

Ciaooooooooo
Gewijzigd door Klaasvaak op 03 september 2009, 12:02
 
MysticFire
ziet er alweer netjes uit man! goed werk.
elishacuthberttagsp3
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'The Watcher', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
The Watcher Toon uw PHP-Fusion website : 5 02 nov 2008, 14:00