Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
Counter Strike:Source Gameserver monitor.
|
|
stevendc |
Geplaatst op 10 September 2009, 10:09
|
![]() Lid ![]() Berichten: 127 Lid sinds: 15 Nov 2008, 15:14 |
Beste, Al enige tijd ben ik opzoek gegaan naar een monitor voor onze gameservers van onze cs:source clan. Deze zou moeten gaan plaats nemen in onze fusion powered website. Een paar had ik al gevonden maar deze gamen me niet de volledige vrijheid doordat deze extern gehost waren. BVB: gamemonitor.com , serverspy.net ... dit zijn zeer goeie monitors maar waar ik naar opzoek ben is een monitor die ik volledig kan inplanten en bewerken naar mijn wensen in men fusion website. Door nog even verder te zoeken vond ik er 1tje met naam phgstats, de installatie enz werkt perfect maar deze geeft vollop fout berichten als je de monitor aanroept. [geshi=php] Notice: fwrite() [function.fwrite]: send of 25 bytes failed with errno=1 Operation not permitted in /home/usr/domains/domein/public_html/np/web/phgstats/classes/hl.class.php on line 78[/geshi] Ook is deze niet makkelijk in te bouwen in de website doordat er meer en meer moet geinclude worden. Graag had ik even geweten of iemand hier zo iets weet als infusion of mod ofzo die ik zou kunnen gaan gebruiken. Dit zou supper zijn daar er meerdere dit zoeken en ook steeds met de zelvde problemen zitten zoals ik ervaar. MVG ![]() Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you! |
|
|
Steff |
Geplaatst op 10 September 2009, 16:07
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 484 Lid sinds: 30 Nov 2008, 11:32 |
Waarschijnlijk heeft het genoemde bestand niet de 777 rechten (Public Read & Write) |
|
|
MysticFire |
Geplaatst op 10 September 2009, 20:26
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 263 Lid sinds: 02 Nov 2008, 01:33 |
Ik wist er ooit 1 staan, door een duitser gemaakt. mobil ofzo, maar was wel voor v6 in die tijd. Heb ook ooit een squery gehad, was super geweldig ( moet nog eens zoeken ) maar vertraagde de laadtijd van uw site wel. EDIT: Heb iets gevonden :d met maat raad dit aan. http://www.greycube.com/site/download...hp?list.10 Laat weten wat je er van denkt. Gewijzigd door MysticFire op 10 September 2009, 20:30 ![]() |
|
|
stevendc |
Geplaatst op 11 September 2009, 08:47
|
![]() Lid ![]() Berichten: 127 Lid sinds: 15 Nov 2008, 15:14 |
Quote Jeepers1993 schreef: Waarschijnlijk heeft het genoemde bestand niet de 777 rechten (Public Read & Write) Dit werd installed door een wizard en heb de bestanden wel degelijk hun rechten gegeven zoals die mij vertelde. nuja, dunnowz, tot zelfs mijn host kan er geen duidelijk antwoord op geven :d @mystic thnx man , ik wist dat ik u moest hebben voor deze dingen hahaha. ik ben em eens aan het proberen nu, ik laat wel iets weten. EDIT: lijkt goed te gaan tot aan de Query Port, blijkbaar kan em geen connectie maken... http://np.gofigure.be/web/lgsl/?s=1 Enig id welk de poort zou kunnen zijn? EDIT: wth, local installed werkt alles perfect :s host begint men voeten uit te hangen... MVG Gewijzigd door stevendc op 11 September 2009, 09:33 ![]() Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you! |
|
|
MysticFire |
Geplaatst op 13 September 2009, 12:22
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 263 Lid sinds: 02 Nov 2008, 01:33 |
ben blij dat het goed werkt voor je ![]() suc6 ermee. ![]() |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Counter Strike:Source Gameserver monitor.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |