Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Verslagen plaatsen
|
|
ivoht |
Geplaatst op 17 September 2009, 18:42
|
![]() Licentie betaald ![]() Berichten: 255 Lid sinds: 21 Dec 2008, 14:45 |
Hallo, via het menu kan ik alle nieuwsfeitjes plaatsen op news.php Nu wil ik echter dat sommige leden ook wedstrijdverslagen voor hun elftal kunnen schrijven. Deze verslagen dienen echter niet op news.php getoond te worden, maar in de file wedstrijdverslagen.php van het betreffende elftal. Is dit mogelijk binnen php fusion? en zo ja hoe dien ik dan te werk te gaan? als extra toevoeging zou ik bijvoorbeeld wel op news.php of in een overzicht van laatste geplaatste posts / aangepaste pagina's willen zien dat een nieuwwedstrijdverslag geplaatst is. Kan dat eventueel (ook)? |
|
|
ivoht |
Geplaatst op 25 September 2009, 22:07
|
anyone? |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 26 September 2009, 23:13
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Ik heb geen antwoord op je vraag. Ik zou het anders aanpakken. Maak per elftal een forum aan en geef via groepen bepaalde mensen (trainers/aanvoerders) rechten om verslagen hierin te zetten. |
|
|
Ground Zero |
Geplaatst op 29 September 2009, 07:04
|
![]() Lid ![]() Berichten: 172 Lid sinds: 27 Jul 2009, 10:24 |
Of gebruik artikels voor wedstrijdverslagen. Maak dan verschillende categorieën per team en geef de coaches genoeg rechten om het direct te plaatsen | -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel | [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k |
|
|
ivoht |
Geplaatst op 12 October 2009, 14:51
|
mmm daar kan ik wellicht wel wat mee, thanks. maar; 1, hoe krijg ik dan ook een melding op de centrale site/ centrale nieuwsberichten als er n nieuwe verslag / artikel geplaatst is? 2. hoe krijg ik de aritkelen uit een dezelfde categorie allemaal onder elkaar getoond? (zoals bij de nieuws items) nu krijg ik namelijk alleen de links naar de artikelen onder elkaar (ipv de inhoud van de artikelen) Gewijzigd door ivoht op 12 October 2009, 15:26 |
|
|
Ground Zero |
Geplaatst op 13 October 2009, 19:39
|
![]() Lid ![]() Berichten: 172 Lid sinds: 27 Jul 2009, 10:24 |
Er zijn waarschijnlijk enkele mods/infusion te vinden in de Db die de look van articles.php aanpast. Voor 'nieuwste artikels' is het wss genoeg om het lijntje code in news.php aan te passen (het lijntje dat laatste nieuwsberichten oproept). Sla het dan eventueel op als main.php en pas dat dan aan in je beheerderspaneel (main.php ipv news.php als startpagina) Daar bestaan ook al panelen van, maar dat zijn meestal zijpanelen. | -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel | [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verslagen plaatsen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
foto's plaatsen is een mess geworden | Infusions | : 14 | 14 Apr 2014, 20:53 |
faq plaatsen op de site | Algemene onderwerpen | : 4 | 31 Jan 2014, 23:04 |
Banner plaatsen | Algemene v7 support | : 4 | 02 Dec 2010, 21:56 |
Captha bij reactie plaatsen door gasten? | Algemene v7 support | : 10 | 20 Nov 2009, 06:40 |