obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Paginaverversing voorkomen
Joo
Hoe kan ik voorkomen dat bij iedere klik op het navigatiemenu of fotoalbum of ander onderwerp op mijn site de gehele pagina wordt ververst. Met andere woorden: er verschijnt telkens een egaal achtergrondscherm waarna de nieuw gevraagde pagina wordt getoond. Iemand een tip?
Gewijzigd door Joo op 23 november 2008, 22:29
 
Puma
Echt een instelling bestaat er hier niet voor maar misschien is deze infusion uit onze downloads wel iets voor je: http://phpfusion-nederlands.info/infu...hp?did=239
PUMA
 
Joo
Puma, bedankt voor je antwoord en tip. De infusion geeft inderdaad foto's weer zonder telkens het gehele scherm te verversen, dus dat is daarmee opgelost. Wat echter blijft is dat op de gehele site telkens bij wat je ook aanklikt het gehele scherm wordt ververst. Ik zie dit ook bij andere PHP-Fusion sites dus dat zal wel gebruikelijk zijn. Geen probleem wanneer je over een snelle internetverbinding beschikt maar wat irritant bij een langzamere verbinding. Nogmaals bedankt voor je tip! grt. Jan
 
Diemux
Een vriend van mij was bezig om een AJAX mod te maken welke er voor kon zorgen dat de gehele pagina dynamisch was en dus ook niet hoefde te refreshen. Helaas is dit niet gelukt doordat PHP-Fusion nog steeds veels te veel tables gebruikt. Door de combinatie van DIV's en Tables word het erg lastig om content in 1 deel te laden (vb: structuur van een thema is nog steeds gecodeerd in een table, delen staan in 's en worden pas afgesloten in een ander bestand).

In theorie een waardeloze manier van coderen, mocht er ooit een v8 komen dan moeten echt alle tabellen weg uit de theme.
Meer dan 500 infusions/mods en SEO tips!

PHPFusion-mods.net
 
stienoo
Heb ik mij ook al afgevraagd waarom ze zoveel tabellen gebruiken. Maar als je wilt kan je zelf een theme maken zonder tabellen (en met divs).
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Paginaverversing voorkomen', te verwijzen!
BBcode:
HTML: