obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul20:59:18
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwste bericht
Nokia
Beste PHP Fusion'ers,

Voor mijn website heb ik jullie hulp nodig. Hieronder staat een stukje code. Als je op deze link klikt kom je op het forum terecht. De bedoeling is dat hij automatisch naar onder scrollt naar het nieuwste bericht. Is dit mogelijk? Zelf dacht ik aan: http://www.domein.nl/forum/viewthread.php?thread_id=5=new



Is dit mogelijk en bestaat deze code al?

Groet'n,
Martijn
Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries
 
Steff

Quote

Je haalt de laatste post id uit de database en je refereert naar #post_xxx (bv Testjeuh)


Wij hebben geen copyright teruggevonden van PHP-Fusion op jouw site. Ook is er geen licentie aangeschaft voor jouw domein dus kunnen wij jou geen support geven.
Gewijzigd door Steff op 25 september 2009, 17:48
 
Nokia
Beste Jeepers,

Niet te snel oordelen en je moet wel surfen naar het juiste adres. Als je even verder had gekeken dan had je hier het juiste Copyright kunnen vinden: http://www.mediamere.com/members/news...s/news.php (of via www.jongalmere.nl)

Ik neem aan dat als een klein gedeelte van mijn website met PHP-Fusion werkt, dat ik dan niet op de gehele website een Copyright vermelding moet plaatsen, terwijl de rest werkt met een ander CMS systeem?

Graag zou ik support willen en alvast bedankt. Wink
Gewijzigd door Nokia op 28 september 2009, 09:39
Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwste bericht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
privé bericht naar een groep Algemene v7 support : 1 26 mrt 2012, 11:52
[Opgelost] 7.00.07 naar nieuwste versie? Algemene v7 support : 3 04 mrt 2011, 11:23
[Opgelost]updaten v7.00.05 naar de nieuwste Algemene v7 support : 20 06 nov 2010, 17:12
Ervaringen upgrade v7.00.xx naar de nieuwste Algemene onderwerpen : 1 22 okt 2010, 10:33
Foto's in forum bericht. Algemene v7 support : 11 03 sep 2010, 14:49