Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
multisite_include
|
|
gbouck |
Geplaatst op 26 October 2009, 10:50
|
![]() Lid ![]() Berichten: 77 Lid sinds: 15 Dec 2008, 13:51 |
Hallo, bestaat er een tut voor dit? multisite_include Dat is om een site meertalig te maken of twee site, in verschillende talen en dan de 'eigen pagina's te delen of zo. Geert. |
|
|
Ground Zero |
Geplaatst op 26 October 2009, 11:39
|
![]() Lid ![]() Berichten: 172 Lid sinds: 27 Jul 2009, 10:24 |
Kan dit je helpen? http://php-fusion.co.uk/forum/viewthread.php?thread_id=22560&rowstart=0 | -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel | [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k |
|
|
gbouck |
Geplaatst op 26 October 2009, 12:18
|
Puma, Dat zal ik nalezen en proberen. bedankt. ps. prive bericht gezien Puma? |
|
|
Puma |
Geplaatst op 26 October 2009, 17:02
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 324 Lid sinds: 22 Oct 2008, 20:46 |
Ja ik heb je PB gelezen gbouck,maar zoals geweten geven wij geen support via PB tenzij we daar zelf uitdrukkelijk om vragen ![]() Wij kunnen onmogelijk gevolg geven aan alle PB's die ons worden toegestuurd,dan zouden we meer privé berichten ontvangen en versturen dan dat er forum posts worden geplaatst en zo hebben andere leden er ook niks aan die misschien vroeg of laat dezelfde vraag zouden hebben. En GroundZero heeft je die link gegeven hoor ![]() PUMA
|
|
|
gbouck |
Geplaatst op 26 October 2009, 19:47
|
Quote Puma schreef: Ja ik heb je PB gelezen gbouck,maar zoals geweten geven wij geen support via PB tenzij we daar zelf uitdrukkelijk om vragen ![]() Wij kunnen onmogelijk gevolg geven aan alle PB's die ons worden toegestuurd,dan zouden we meer privé berichten ontvangen en versturen dan dat er forum posts worden geplaatst en zo hebben andere leden er ook niks aan die misschien vroeg of laat dezelfde vraag zouden hebben. En GroundZero heeft je die link gegeven hoor ![]() Puma, de PB had eigenlijk niets te maken met support maar was een aparte vraag. Als het niet gaat, tot daar dan, no problem. Geert. |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multisite_include', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |