obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul05:20:49
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
 Onderwerp afdrukken
Beperking aantal karakters in eigen pagina
Joo
Ik heb gemerkt dat de eigen pagina een beperking heeft wat betreft het aantal karakters. Kun je dit wijzigen? Ik vermoed in de database. Weet iemand welke instellingen ik dan moet wijzigen?
 
Ground Zero
Het maximum is wss gelijk aan het maximum aantal karakters je in 1 keer kan invoeren in een database.
Je mag toch al een grote pagina hebben om aan je limiet te komen, is mij namelijk nog nooit overkomen en ik had nogal wat tags zitten (img-popup bij links).

Onthoud:
Een pagina met veel tekst wordt snel weggeklikt
Deel de pagina op
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Joo
Je hebt gelijk dat er niet te veel tekst in één pagina mag voorkomen. Maar bij het publiceren van stamboomonderzoek met vaak honderden personen in een familie loop je al snel tegen de limiet van het aantal karakters aan.

Ik los het nu op door de kwartierstaat of parenteel te knippen maar soms gaat het om slechts een paar honderd karakters te weinig. Daarom dacht ik dat je in de database de limiet kon vergroten. Helaas kan dat niet dus. Dan maar knippen...

 
Jelle
Er is nog een ander mogelijkheid.
Ik heb het zelf ook overwogen om hiermee kwartierstaten en parentelen te publiceren, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Er van uit gaande dat je een parenteel/kwartierstaat genereerd met een programma, zou je die als apart document kunnen opslaat op je server en daarna oproepen in de infusion wrapper
Hiermee is het mogelijk om 'externe' documenten in je site te laten zien.
Zelf gebruik ik deze voor een extern stamboom-programma, maar de mogelijkheden zijn legio.
Zie bv. Deze link
Gewijzigd door Jelle op 26 november 2009, 09:45
PHP-Fusion_Versie
 
Joo
Goeie tip Jelle!
Voor de 'eigen familie' in de eerste lijn gebruik ik nu vanuit mijn stamboom programma een html uitvoer en sla die op in een eigen pagina. Dat werkt voor kleine bestanden prima. Voordeel van deze methode is dat de standaard zoek methode van PHP-Fusion gebruikt kan worden.
Ik zal eens aan de slag gaan met je tip en die in een paneel opnemen met de infusion wrapper. Bedankt!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beperking aantal karakters in eigen pagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 jan 2015, 18:20
eigen lay-out Algemene v7 support : 3 23 jan 2015, 16:06
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30
Rechter panel verspringt op één pagina naar beneden Modificaties : 6 23 dec 2013, 16:43