obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Laat je website zien aan de andere leden.
 Onderwerp afdrukken
www.the-untouchables.be
bartje206
deze site gaat over een tuning club uit het limburgse meeuwen.
enjoy the site



grtz bart
Gewijzigd door bartje206 op 10 december 2009, 12:28
 
Jelle
Ziet er leuk uit, alleen één vraag/opmerking:

Waarom zijn de foto's in de foto albums zo klein? (100x75 px)
Daar is niets meer op te herkennen. Zeker voor tunig-fans en fanaten is dat wel heel jammer.
PHP-Fusion_Versie
 
Ground Zero
Lijkt alsof ipv de grootte versie, de thumbnail wordt getoond
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
bartje206
hey jelle , goei opmerking..

ik moest ze zo klein maken want kan blijkbaar niet groter dan 146 kb uploaden. of doe ik iets verkeerd?

Tip omdat wel te kunnen?
Gewijzigd door bartje206 op 09 december 2009, 16:49
 
bartje206
denk dat het zo beter is:p
 
Ground Zero
http://www.the-untouchables.be/nest/userphotogallery.php

Quote

Er zijn nog geen fotoalbums aangemaakt.


Als je maar 146Kb mag uploaden, dan heb je wss iets aangepast bij je instellingen.
Verander het eventueel naar 2048Kb (= 2 Mb, al een kwaliteitsvolle foto.)

Een foto voor een website of een document hoeft eigenlijk geen topkwaliteit hebben, dat maakt de website zwaarder.
Als je een foto minder zwaar wil maken heb je verschillende mogelijkheden:
- Microsoft Office Picture Manager (Start > Office > hulpprogramma's) heeft de optie om foto's te 'compressen'
- Sla je foto op onder een lagere kwaliteit, programma's als photoshop of paint.net geven je de mogelijkheid de kwaliteit aan te passen bij het opslaan
- Maak je foto kleiner. De kwaliteit van een foto is vaak beter als de foto kleiner is, omdat minder mooie details niet meer opvallen
- Pas je instellingen aan op je camera, ik doe dit nooit, anders vergeet ik het weer terug te zetten als ik een foto maak om af te drukken op fotopapier
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
bartje206
@ ground zero.: heb ondertussen de instellingen gevonden. heb ze aangepast naar 300 kb das toch ook al heel wat, willen ze een orginele foto moeten ze maar contact opnemen met fotograaf van dienst:p


alvast merci voor de info
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'www.the-untouchables.be', te verwijzen!
BBcode:
HTML: