obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 11

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red22:07:00
Onderwerp bekijken
Vragen/problemen in verband met themes/themas
Laat je bij een flink gewijzigd thema de verwijzing naar de maker in de footer staan?
Ja, uit respect naar de maker ervan Ja, uit respect naar de maker ervan 83%[5 stemmen]
Ja, ik vermeld als extra modified by: Ja, ik vermeld als extra modified by: 17%[1 stem]
Nee, de link brengt bezoekers in verwarring Nee, de link brengt bezoekers in verwarring 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 6
 Onderwerp afdrukken
Wanneer themamaker niet meer vermelden?
Joo
Ik vroeg mij af wanneer je de verwijzing naar de maker van het thema in de footer mag verwijderen. Ik heb een bestaand thema zover gewijzigd en aangepast dat het inhoudelijk wat kleur en tekst niet meer lijkt op het van oorsprong gebruikte thema. Het heeft een andere uitstraling.

Laat je de verwijzing uit respect naar de maker dan staan of mag deze gewijzigd worden? Graag hoor ik wat anderen hiermee doen?
 
Ground Zero
1st zou ik al aan de maker vragen of ik het mag wijzigen en of hij/zij wil dat ik een copyright laat staan (toon ook eindresultaat).
Dan zie je wel
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Steff
PHP-Fusion (en met gevolg ook de thema's) vallen onder de AGPL licentie, deze licentie laat toe de gebruikers de broncode te veranderen MAAR de copyright moet wel behouden worden.
 
Darkie
Ik pas het theme ook aan .... kleuren, knoppies, logo, maar de maker blijft genoteerd hij is namelijk toch de bron (eventueel bron van inspiratie Wink ).
Gewijzigd door Darkie op 03 februari 2010, 08:25
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer themamaker niet meer vermelden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21
Youtubee BBcode werkt niet op mobiel Algemene v7 support : 4 05 apr 2014, 14:05
User Photo Gallery laad niet Infusions : 5 25 feb 2014, 18:05