obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Header login mogelijk met twilight ?
The_Unknown
Ik heb een vraagje over een header login.
Ik heb de thema/skin van Twilight en ik heb de login aan de rechterkant zitten van mijn site in een panel.
Op deze thema is alleen maar een optie om een logo aan de linkerkant te hebben.
Is er een mogelijkheid of optie die ik misschien over het hoofd heb gezien om een login te realizeren als op deze site.
Rechts boven in met alle funcites als hier met de pics ?
Dit zou mij een hoop ruimte te schelen Pfft
Met dank The Unknown
 
Wanabo
Er is in de database een mod/infusie beschikbaar. Die maakt gebruik van de banner ruimte (te vinden in je admin panel). Dus i.p.v. een banner krijg je dan een inlogscherm.

Fff zoeken, ik weet zo de naam niet.
 
The_Unknown
Ik heb neem aan dat het deze zelfde van deze site is.
Heb er alleen nog een vraag over.
Ik log hier in en alles zit erin wat je nodig heb als lid maar als superadmin gaat de rest wat je normaal ook in de banner heb ook mee naar boven toe met deze mod infusion ?
Dank U !
 
The_Unknown
Sorry kan het niet vinden ! Shock
 
Wanabo
Kan hem zelf ook niet vinden! Sad

Maar wel hier ! Grin http://phpfusion-mods.net/infusions/downloadsv7/dldb.php?op=view&id=647
 
The_Unknown
Dank je voor de hulp.
Heb het binnen gehaald en het is geinstallerd redelijk makkelijk.
Zit alleen met een probleempje.
Het is allemaal een beetje te krap.
Daarmee bedoel ik dat de login en register letters net op het randje zitten en niet netjes in de doorzichtig gedeelte vallen net als bij deze site en het is in het engels.
Weer niet of puma nog het één of andere veranderd heeft in de scripts ?
Zo ie zo naar het nederlands Wink
Kan ik dat lenen van je ! Blush
Vriendelijke groet The Unknown !
 
Ground Zero
nederlands vind je in de /locale
kopieer de english.php, hernoem de kopie naar dutch.php (of hoe je de locale ook noemt op je site) en verander daarin de tekst
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
The_Unknown
Ga het proberen !
Nooit geschoten is altijd mis !Think
 
The_Unknown
Het gaat niet hellemaal lekker met die login !
Ben er wel achter gekomen dat er een groter .png is gebruikt dan wat er bij de orginele post bij zit.
Die hen ik in de folder gesmeten maar ik krijg het niet voor mekaar het allemaal zo puma het heeft gedaan.
Die settings zijn anders.
Was met vertallen een eindje gekomen maar met de plek waar het allemaal moet staan kom ik niet uit !No Idea
 
Ground Zero
op je site heb je een map genaamd locale
daarin zit dutch.php ofzo (de taal die je kan kiezen in je profiel)

verander dus de standaard locale in je infusion (wss english.php)
en hernoem de verwerkte versie naar dutch.php (zelfde naam als de standaard locale) en zet die in infusions/je_infusion/locale/ (zelfde map als waar je de engelstalige vond)
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Header login mogelijk met twilight ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
facebook login Infusions : 14 13 apr 2014, 11:42
Internet Explorer 10 toont header niet. Algemene v7 support : 5 01 mrt 2013, 23:44
Cannot modify header information - headers already sent Algemene v7 support : 2 23 nov 2012, 16:44
Header Algemene v7 support : 7 24 okt 2012, 19:39
Header logo centreren Themes : 13 19 sep 2012, 10:58