obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Welke is de beste foto paneel ?
The_Unknown
Zelfde vraag voor de sidepanel.
Ik zie er zoveel staan dat ik niet meer de panelen door de scripts kan zien.
Welke is de beste en waarom zijn het allemaal de laatste 5 foto's en is dat ook in te stellen?
Haal deze panelen de laatste foto's uit de foto albums of kan je dat ook laat maar zeggen aangeven welke folder of welke foto's je will laten zien ?
Vriendelijke groet !

P.s ik gebruik versie 7 !Blush
 
Jelle
Zoals ook voor de overige vragen met de zelfde strekking geld: Welk paneel /infusion/mod je gebruikt is hoofdzakelijk afhankelijk van je persoonlijk voorkeur!

Voor het foto-panel kan ik zeggen, bij de meeste kun je het aantal foto's instellen. Hetzij via een admin-panel, hetzij via het bestand aan te passen.
Toch zijn er een aantal foto-slide-panels die scripts gebruiken die in de knoop kunnen raken door eventuele andere scripts op je site worden gebruikt, of dat ze andere scripts op je site min of meer om zeep helpen. Er is dus geen eenduidig antwoord op te geven.
Het is dan dus gewoon een kwestie van uitproberen.


Overigens worden over het algemeen de foto's genomen die als laatste geplaatst zijn. De selectie vind dan plaats m.b.v. de 'upload-dag-tijd-stempel'
Gewijzigd door Jelle op 02 mei 2010, 16:09
PHP-Fusion_Versie
 
The_Unknown
Dank je voor het antwoordt Jelle.
Ik ben helemaal geen scripkiddy dus ben een echte doorgewinterde noob.
Al begin ik een beetje inzage te krijgen van een beetje de werking van de PHP site.
Ik heb den k ik een keuze gemaakt vanmorgen.
Dat van de vertallen gaat me redelijk af en het installeren ook wel redelijk maar als het niet niet past dan ben ik de aap gelogeerd, als gewoonlijk !
Het ging mij we meer om dat men iets had van hé dit is een goede die ik ook heb draaien en als het niet leukt dan kan je altijd nog kijken voor de volgende.
Maar bedankt zover.
Sorry voor het ongemak !
 
Jelle
Sorry is volstrekt onnodig. Dit is immers een support-site. Iedereen die een probleem tegen komt kan hier terecht.
Er zijn nu eenmaal mensen die heel veel weten/kunnen en zij die net beginnen en niets of niet veel weten. (en alles wat daar tussen zit)

Ik kan nu heel simpel zeggen. op mijn sites heb ik bijna het meest elementaire panel voor de laatste foto's. Ik heb 'm op de hoofdsite op 5 foto's staan en op mijn persoonlijke site op 3 foto's staan. Maar die kan je natuurlijk heel simpel aanpassen op welke hoeveelheid je wilt hebben.

Overigens is het wel belangrijk dat voordat je een infusion installeert een backup van je database maakt. mocht er iets mis gaan met je infusion waarmee je site om zeep wordt geholpen, is dat eenvoudiger te herstellen dan dat je alles opnieuw moet opbouwen.

Ook als je bestande aanpast, altijd een reserve kopie bewaren van de originele bestanden.
PHP-Fusion_Versie
 
The_Unknown
Heb het gisteren nog gemaakt een backup !
Daar ben ik ook ooit eens op een harde manier achter gekomen Sad
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke is de beste foto paneel ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
beheerder paneel Algemene v7 support : 3 14 jul 2016, 12:12
hulp nodig bij video paneel Infusions : 21 30 mrt 2015, 12:48
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
foto's plaatsen is een mess geworden Infusions : 14 14 apr 2014, 21:53
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52