obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 20

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news
Dirkske
TinyMCE HTML editor als ik die aanleg onder instellingen - diverse instellingen is er niets te zien als ik dan een nieuw artikel of nieuwsbericht wil toevoegen?

Als ik heb uitschakel heb ik dan de gewone codes die ik kan gebruiken onder elke scherm.

heb de map jscripts als eens helemaal verwijderd van de site en er terug opgeplaatst.

Dirk
Gewijzigd door Puma op 15 augustus 2010, 03:02
 
Wanabo
Met een snelle check kun je achterhalen of het aan ontbrekende locale bestanden ligt voor TinMCE. (staat los van de locale bestanden behorende bij PHP-Fusion)

Zet je site hiervoor even tijdelijk op Engels en controleer nogmaals of TinyMCE werkt.
Als het nu wel goed gaat moet je de locale bestanden downloaden voor TineMCE.
 
Dirkske
Brengt geen verandering.

bedankt voor de hulp.
 
Dirkske
Eigenaardig heb net ontdekt dat die tiny mce wel te zien is als ik gebruik maak van chrome maar in internet explorer 8.0 krijg ik die niet te zien. is het ergens een beveiligings instelling in internet explorer???
 
Dirkske
Probleem opgelost oorzaak gevonden de website werd in internet explorer weergegeven met de compatibiliteitsweergave aan daar door werkte Tiny MCE niet.
 
Roberto
Doe het ff anders,je moet even het taalpakket hier downloaden

http://tinymce.moxiecode.com/download...d_i18n.php

Niet het xml bestand maar ff het vinkje bij je taal aanvinken en beneden op download drukken, je krijgt dan een rar bestand, dit ff uitpakken en dan alles in de juiste mappen uploaden naar je server.

/includes/jscripts/tiny_mce...

Dan can je de comparbiliteitsweergave gewoon aanzetten en doet Tiny MCE het gewoon in alle browsers.
Gewijzigd door Roberto op 18 augustus 2010, 21:14
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21
Youtubee BBcode werkt niet op mobiel Algemene v7 support : 4 05 apr 2014, 14:05
User Photo Gallery laad niet Infusions : 5 25 feb 2014, 18:05