obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
restore database backup lukt niet
maud138
Bij de update van Phpfusion v7007 naar v701 heb ik per ongeluk een hele nieuwe installatie gedaan. In principe is dat niet zo'n probleem, dacht ik, omdat ik een backup van de database heb gemaakt. Nu lukt het me niet om die backup terug te zetten. Hij geeft geen foutmelding, maar er verandert niks op mijn site. Ik mis nog steeds alle gegevens.

Ik vraag me af of het met de prefix te maken heeft. Hoe los ik dit op?
 
Wanabo
Je oude database is niet compatibel met de nieuwe php files.

Zet eerst de oude bestanden terug en restore daarna je database. Als het goed is heb je nu je site terug.

Voer de update opnieuw uit.
 
maud138
Dankjewel. Ik heb het inmiddels opgelost. Ik wist niet dat je bij restore alleen de rechter kolom moet selecteren bij een update. Ik kan nu weer verder.
Gr Maud
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'restore database backup lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21
Problemen Database Algemene v7 support : 5 21 aug 2014, 12:25
Youtubee BBcode werkt niet op mobiel Algemene v7 support : 4 05 apr 2014, 14:05