obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Gebruikers kunnen zich niet aanmelden
Gurty
Ik heb een PHP Fusion website waarbij gebruikers zich kunnen aanmelden, krijgen netjes een e-mail dat hun account is aangemaakt en dat zo op de link moeten klikken.
In de MySQL database zie je ook dat de gebruiker is aangemaakt in fusion693b_new_users, maar zodra de gebruiker op de link heeft geklikt komt hij gewoon op de hoofd website uit.
Dus de account wordt niet overgezet naar de Users, ook als beheerder kan ik die gebruiker niet terug vinden als inactief of iets in die richting.

Ik zie eigenlijk de bomen niet meer door de bos, wat is het probleem?

Edit,

Wat ook erg apart is dat sommige mensen helemaal geen mail ontvangen. Terwijl ze wel weer in de database staan en ja ik maak gebruik van Sendmail en het is op een Linux machine.
Gewijzigd door MysticFire op 12 oktober 2010, 20:20
 
Wanabo
Controleer in je beheerders paneel, Instellingen, Algemeen of de site url goed staat ingevoerd.
Controleer ook bij Aanmelding of Nieuw leden activeren door beheerder? op NEE staat.
 
Gurty
Hallo Wanabo,

Bedankt voor de tip dat was hem! Ik zat al 3 uur te zoeken naar het probleem, al de scripts door gezocht en al.
Maar toch grappig dat PHP Fusion op een DNS Alias stuk loopt. Maar het is nu opgelost.
Topic kan op slot Grin
Bedankt!!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Gebruikers kunnen zich niet aanmelden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21
Youtubee BBcode werkt niet op mobiel Algemene v7 support : 4 05 apr 2014, 14:05
User Photo Gallery laad niet Infusions : 5 25 feb 2014, 18:05