obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
 Onderwerp afdrukken
Zwarte lijst / Black list
vogeltje42
Hoe moet die zwarte lijst werken?

Ik heb nu een emailadres in de zwarte lijst staan.
Maar ze proberen zich nog steeds te registreren.
Eigenlijk hebben alle email adressen met een andere landaanduiding niks te zoeken op mijn site.
Ten eerste om dat het echt alleen voor een lokale club is en alleen in Nederland.

De zwarte lijst lijkt daarvoor helemaal niet te werken.
Maar zou graag zien dat wanneer je in deze lijst aangeeft deze niet verder komen.

In dat aanmeldings script zou iets moet komen van ..ikstaopdeblack.list redirect naar blabla.webpagina
....ik staniet indezwarte.lijst en dan dus door naar de eigenlijke registratie.
Dit was Jip en Janneke taal ik zie zoiets graag in PHP als modificatie.

Succes en hoop dat iemand hier iets mee wil/kan doen.
Gewijzigd door vogeltje42 op 12 november 2010, 21:53
Je kan het!
 
Puran
Dag vogeltje,

Misschien vind je HIER een oplossing. In de omschrijving wordt gesproken over de locatie van een IP adres.

Groetjes Puran Cool
 
Jelle
De infusion waar Puran naar verwijst is niet veilig meer. Er schijnt een probleem mee te zijn waarmee kwaadwillende een sql-injectie kunnen uitvoeren.

Via deze link http://www.phpfusion-mods.net/forum/v...post_13876 wordt er mogelijk een oplossing gegeven.


PHP-Fusion_Versie
 
Puran
Vogeltje,

Quote

Jelle schreef:
De infusion waar Puran naar verwijst is niet veilig meer. Er schijnt een probleem mee te zijn waarmee kwaadwillende een sql-injectie kunnen uitvoeren.
Via deze link http://www.phpfusion-mods.net/forum/v...post_13876 wordt er mogelijk een oplossing gegeven.

Ik ging er bij het verwijzen van uit dat de boel hier veilig gehouden werd, wat echter niet het geval is volgens Jelle (dank Jelle). Mijn vertrouwen in dat wat aangeboden wordt ook veilig te gebruiken is (voorzover bekend, en dat is het want er wordt een oplossing geboden!) in PHPFusion, is naar de barrebiesjes. Ik kan je niet verder helpen, sorry.

Groetjes Puran No Idea
 
Jelle
De 'onveiligheid' van de betreffende infusion is nog niet zo heel lang bekend.
Mijn fout eigenlijk om er niet eerder melding van te maken. Shock

De onveiligheid doet zich met name voor in samenwerking met versie 7 van Fusion. Dit omdat in versie 7 een aantal zaken (veiliger) op een andere manier georganiseerd zijn. Door deze infusion word er echter een opening gemaakt waardoor de exploid kan plaatsvinden.
Deze kan voor een belangrijk deel echter weer opgevangen worden door het BS Security system.

Maar beter is dus gewoon geen gebruik meer te maken van deze infusion.
PHP-Fusion_Versie
 
vogeltje42
Ik heb nu een regel in .htaccess gezet om die domeinnamen te blokkeren.
Hoop dat het goed werkt.
Dit moet er volgens mij staan

order deny,allow
deny from mail.ru
deny from eicerosek.cn
allow from all


o.a.

Dit omdat de adressen niets te zoeken hebben op mijn site.
Gewijzigd door vogeltje42 op 16 november 2010, 18:47
Je kan het!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwarte lijst / Black list', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
blue night theme fuseren met Black Glass theme Themes : 1 29 aug 2010, 17:04
[Opgelost] Unknown column 'thread_postcount' in 'field list' Algemene v7 support : 11 27 okt 2009, 20:51
Topscoorders lijst Infusions : 1 28 apr 2009, 23:07