obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 8

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Discussies in verband met veiligheids meldingen
 Onderwerp afdrukken
Password alleen letters en cijfers?
Puran
Hallo mensen,

Ik heb helaas nog geen tijd gevonden om alle berichten hier te lezen, dus het is mogelijk dat deze vraag al ergens staat (al heb ik hem niet kunnen vinden), dus bij voorbaat sorry als het verkeerd staat.

Ik ervaarde bij de registratie hier en gisteren op mijn eigen nieuwe site, dat je alleen letters en cijfers kan gebruiken voor de vorming van een password. Ik ben al jaren gewend cijfers, letters en tekens te gebruiken wat het nog moeilijker maakt om te kraken.

...en dan nu de vraag: Is er een mogelijkheid om PHPfusion aan te passen zodat dat wel kan, b.v. daar waar het woord wordt gescand op verkeerde tekens? Weet iemand ook waar dat staat?

Hartelijk dank voor het lezen én beantwoorden,
m.vr.gr. Puran.No Idea
 
Wanabo
Volgens mij is dit mogelijk met een infusie of mod. Deze geeft dan gelijk de status van het wachtwoord of deze sterk, zwak of matig is in de vorm van een gekleurde balk.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Password alleen letters en cijfers?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paneel alleen op index Algemene v7 support : 3 07 feb 2014, 15:44
Paneel alleen op index /news.php Algemene v7 support : 6 06 jan 2013, 12:27
Hoe kan een lid alleen nieuws toevoegen Infusions : 7 26 jan 2010, 13:18
[Opgelost] Alleen onderwerpregel voor nieuws? Modificaties : 4 12 apr 2009, 21:04
Tremas zijn weg bij allen é letters Algemene v7 support : 11 17 mrt 2009, 16:04