obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Wie kan me helpen om een infusion of mod temaken
mgcjohn
Hoi hoi lezer.
Ik heb nu al 2 weken op het internet rond gezocht naar een goede website script voor gevonden/vermiste dieren.
Maar tot nu toe heb ik daar zeer wijnig over gevonden, dus ik zou graag een infusion/mod in de phpfusion willen laten maken. Ik heb nu een paar jaar ervaring met phpfusion op verschillende websites en ben erg tevreden over.

Ik ben werkzaam als dierenambulance chauffeur en heb gemerkt dat er niet veel goede websites zijn voor gevonden/vermiste dieren. en bracht me op het idee om zelf iets op te zetten met mijn kennis over gevonden/vermiste dieren.

ik heb een idee in me hoofd over de infusion/mod van hoe het er uit moet zien en hoe het ongeveer moet gaan. Ik heb zeer wijnig verstand aardbei op het gebied van php en mysql.

Ik doe de website voledig alleen en vrijwillig dus betalen om het telaten maken kan ik helaas niet maar ik ben bereid om een leuke donatie over temaken en de persoon die het wil maken zal op de voorpagina vermeld worden met zijn/haar website.

Heb je interesse om iets te maken om de dieren te helpen zo dat ze naar de eigenaar of nieuwe eigenaar kunnen.
Neem dan contact op met mij zo dat ik mijn idee kan door geven van hoe het ongeveer moet worden

Ik hoop iets van jullie tehoren
gr mgcjohn
 
douwe_yntema
mgcjohn
Kun je omschrijven hoe e.e.a. moet gaan werken en hoe het er uit moet gaan zien?

Mailen kan ook:
douwe@schoonheidssalonanneke.nl

Groeten,

Douwe
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kan me helpen om een infusion of mod temaken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Autonews Infusion Infusions : 22 11 jun 2019, 03:13
Een beetje onderweg te helpen? Algemene v7 support : 11 29 aug 2017, 17:13
infusion aanpassen via phpmyadmin Infusions : 12 19 feb 2017, 08:28
nieuwe infusion Infusions : 1 18 feb 2017, 23:05
nieuw infusion shoutchat Infusions : 2 01 feb 2015, 15:34