obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Discussies in verband met veiligheids meldingen
 Onderwerp afdrukken
Site bandbreedte wordt opgesoepeerd door herhaaldelijk aanroepen van 1 pagina
psmits
Vraagje,
Mijn Site wordt lastig gevallen door personen die het leuk vinden om de bandbreedte te misbruiken.
Dat doen ze door een script te starten welke domweg rechtstreeks een pagina binnen de Site aan te roepen.
Bij joomla is er een mechaniek dat het direkt aanroepen van een pagina blokkeerd. Is dat ook mogelijk met PHPFUSION. Beter nog bestaat er een module waarmee je het IPnummer welke dit doet na een bepaald aantal aanroepen blokkeerd ??
Ik weet dat er een blokkade in te stellen is om na een bepaalde tijd een gebruiker eruit te gooien. Maar bestaat er ook een mogelijkheid om een IP nummer automatisch te blokkeren. Daarmee voorkom je dus het vollopen van de bandbreedte die je bij je provider hebt
 
Jelle
Ik zie dat je de copyrights niet op de juiste wijze op je website hebt staan. Deze dien je eerst te herstellen.
Tenzij je een licentie gekocht hebt.
PHP-Fusion_Versie
 
psmits
Hallo beheerder, wat mankeert er aan de copyrights ?
Ik heb de footer niet aangepast, dus die is zo aangeleverd.
Ik heb het thema aangepast omdat het origineel mij niet helemaal zinde
Wil je me s.v.p. aangeven wat er niet in orde is, dan maak ik dat vanavond in orde. Ik ben geen bedrijf maar een prive persoon en heb dus geen licentie gekocht



 
Jelle
En juist in het thema heb je de copyrights weg gehaald.
Daar hoort te staan:

Quote

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.


Als leesvoer, http://www.php-fusion.co.uk/infusions...censes.php Een aantal pagina's aangaande copyrights op PHP-Fusion.
PHP-Fusion_Versie
 
psmits
Ik zie wat je bedoelt, ik zal de overige informatie toevoegen.
 
psmits
Hallo Puma,

Ik heb de informatie geplaatst zoals je hebt aangegeven.
Mogelijk dat je nu dan antwoord op mijn originele vraag kan geven ??Wink
 
Jelle
Direct één pagina aanroepen is niet mogelijk, wel kan het gebeuren dat de gehele site wordt aangeroepen waar de desbetreffende pagina als eerste verschijnt.

Op zich lijkt mij dat geen probleem kunnen veroorzaken. (of ik moet iets verkeerd begrijpen?)

Een goede optie om 'ongewenst verkeer' tegen te gaan is bijvoorbeeld het 'BS Security System 1.09'. Hier zit een filter in waar je toch aardig wat zaken kunt tegenhouden. (het voert even te ver om het precies uit te leggen)
En er is natuurlijk de 'Blacklist' waar je bezoek van ongewenste IP-nummers kunt tegen houden.
PHP-Fusion_Versie
 
Wanabo
Kijk ook eens naar crawltrack.net, dit biedt bescherming tegen aanvallen.
 
psmits
Dank jullie wel voor de tips, ik zal CrawlTrack uittesten kijken welke info ik krijg.
Ik heb al uitgebreide info van mijn provider, maar dat is omslachtig.
Eigenlijk zou je het automatisch willen zoals met flood control
Er worden wel degelijk individuele paginas opgeroepen.
Ik had mijn Site offline gezet, en direkt werd de "maintenance.php" pagina gebombardeerd met "GET" verzoeken.
Ook mijn provider heeft aangegeven daar niet zoveel tegen te kunnen doen, anders dan het IP nummer te blacklisten.
Het zijn echter iedere keer andere IP nummers die dit truukje uithalen.
 
Jelle
Ik denk dat ik het probleem herken.
Waarschijnlijk gaat het hoofdzakelijk om 'Oost-Europese' IP-nummers.
Mogelijk zijn deze op zoek naar bepaalde infusions die niet geheel veilig zijn waardoor ze zich toegang kunnen verschaffen tot je website.

Overigens zit er in de laatste versie van PHP-Fusion een flood-control waarmee je de flooders automatisch kunt verbannen.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Site bandbreedte wordt opgesoepeerd door herhaaldelijk aanroepen van 1 pagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 jan 2015, 18:20
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30
site vertalen Infusions : 2 01 feb 2014, 14:33