obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 9

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[img]bestand[/img] met schuifbalken
theoh
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met het maken van een aantal uitleg-mails op mijn weer-site (in het forum).
Echter als ik hier plaatjes bij zet, krijg ik die te zien met een schuifbalk. Ik wil dat echter niet. Ik wil alleen het volledige plaatje zien.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Voorbeeld:
Weerstation-wijk.nl

Groeten en bedankt.

Theo
Gewijzigd door theoh op 30 december 2010, 19:48
 
Jelle
Dit probleem is al vaker gemeld. Weet even niet zeker of dat hier al op het forum besproken is, maar in de meeste gevallen had het te maken met een ander script wat op de website draait.
Deze blijken soms te storen op het script voor de resize van de foto's in het forum.

De beste oplossing is om het storende script op te sporen en deze te verwijderen. (hij kan immers dan ook niet meer op andere functies storen)

Een andere oplossing (niet de beste overigens, zie hierboven) is het vervangen van de resize-code door onderstaande. (wel eerst backup maken!)

if ($size[0] != $img_w || $size[1] != $img_h) {
      $res = ">FORUM."attachments/".$file."','','scrollbars=yes,toolbar=no,status=no,resizable=yes,width=".($size[0]+20).",height=".($size[1]+20)."')\">FORUM."attachments/".$file."' width='".$img_w."' height='".$img_h."' style='border:0' />";

Gewijzigd door Jelle op 30 december 2010, 23:31
PHP-Fusion_Versie
 
theoh
Jelle,

Bedankt voor de reactie. Heb echter geen idee welk script er zou kunnen storen...

Zou je me nog kunnen vertellen in welk bestand ik de code moet vervangen?

Thanks

Theo
 
Jelle
Sorrie, was even te snel weer bij de volgende Wink

Ik kan zeggen dat het om het bestand forum_include.php gaat. Alleen kan ik zo even niet uit m'n hoofd zeggen welk stukje, maar volgens mij heet het iets van: 'display_image'
PHP-Fusion_Versie
 
theoh

Quote

Jelle schreef:
Sorrie, was even te snel weer bij de volgende Wink

Ik kan zeggen dat het om het bestand forum_include.php gaat. Alleen kan ik zo even niet uit m'n hoofd zeggen welk stukje, maar volgens mij heet het iets van: 'display_image'


hmmm.... als ik dat doe, dan krijg ik een parse-error in line 112... (de 2e regel van de code)

Ben aan het zoeken naar een mogelijk script waar dit door veroorzaakt kan worden, maar heb geen idee.
Iemand anders wel?

Thanks

Theo
 
theoh
Iemand enig idee door welk script dit kan worden veroorzaakt?

Bedankt

Theo
 
Jelle
Ik heb zojuist nog even een blik op je website geworpen...

Je zou eens kunnen proberen om tijdelijk de ticker uit te schakelen en te kijken of het dan nog zo is.
Het zelfde met de Google ads. ook met de banners en andere reclame. (ik weet niet of je voor deze scripts de laatste versies gebruikt)


Verder heb ik geen idee wat er verder nog actief is als je ingelogd bent, maar mochten er dan nog andere scripts actief worden/zijn, deze dan ook eens één voor één uitschakelen en kijken of het probleem zich nog voordoet.
Gewijzigd door Jelle op 04 januari 2011, 18:31
PHP-Fusion_Versie
 
theoh
Hoi Jelle,

Mag ik je heel hartelijk bedanken. Ik zet de ticker uit en gelijk is het probleem verholpen.

Ik denk dat ik die dus maar uit laat staan. Ga wel op zoek naar een ander soort ticker systeem.

Bedankt

Theo
 
Jelle
Ik ben blij dat het min of meer is opgelost.

Er zijn zo links en rechts nog wel systemen te vinden met een vergelijkbaar resultaat. Wel belangrijk is om er op te letten dat ze voor jou versie geschikt zijn.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[img]bestand[/img] met schuifbalken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bestand user_cat Algemene v7 support : 1 10 aug 2012, 18:20
Nieuw taal bestand v7.02.03 Locale onderwerpen (locale bestanden) : 7 08 sep 2011, 19:06
Contact formulier met bestand Infusions : 1 15 dec 2010, 03:41
Taal bestand Algemene v7 support : 2 24 sep 2010, 23:08
aanmaken members bestand Algemene v7 support : 7 04 dec 2009, 23:21