obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
persons database
bartje206
ik heb deze infusion al een tijdje op de site staan.
Merk nu volgend probleem op. Een lid van mij vroeg mij of hij zijn gegevens kon aanpassen maar dat ging niet.
Zelfs als beheerder van de site kan ik hem zelfs niet aanpassen alleen verwijderen.
Na dit op mijn gegevens eens gecheckt te hebben is het zelfs zo dat ik mijn eigen gegevens nog niet kan aanpassen.

Is er ergens een verbeterde versie hiervan of zeg je moet dat kunnen aanpassen. Kan je mij dan ook zeggen waar aub?

mvg bartje
 
Jelle
Voor zover mij bekend is er geen 'nieuwere versie'.

Het probleem zou misschien kunnen komen omdat het een infusion voor versie 7.00 is je je misschien hebt ge-update naar versie 7.01.

De verschillen tussen die twee versies zijn dusdanig dat alles wat met de 'user-database' te maken heeft niet meer kan werken. Een mogelijke oplossing is om zelf de aanpassing te maken of contact op te nemen met de originele maker van de infusion en die vragen om eventueel een update te schrijven.
PHP-Fusion_Versie
 
bartje206
hey jelle
heb tot nu toe nog geen update gedaan naar de 701 dus zal eens contact op nemen met de maker ervan
 
bartje206
tot heden nog geen antwoord gehad van de eigenaar van die infusion?
Kan iemand deze aanpassen mss?

grtz
 
Hyppo
Heb je vaak die vraag anders kan je zijn gegevens handmatig aanpassen in de database via mysql?
Chaos Theory
 
bartje206
ken helaas weinig van msql en php
 
Hyppo
Downloadlink? Beloof je niks maar wil vanaaf wel is kijken of ik een edit button kan toevoegen.
Chaos Theory
 
bartje206
als het goed is zou dit de link moeten zijn

http://www.phpfusion-nederlands.info/...hp?did=103

hoor het wel alvast bedankt voor de moeite
 
Hyppo
Je gebruikt de meest recente update van het CMS?
Chaos Theory
 
bartje206
ja normaal wel ja
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'persons database', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Database Algemene v7 support : 5 21 aug 2014, 12:25
PHP database bouwen Algemene v7 support : 9 24 mei 2012, 06:23
Webthumbs uit de weblinks database Code fragmenten met PHP en MySql : 6 11 nov 2011, 10:53
Ophalen details uit database en op pagina tonen Algemene v7 support : 1 19 dec 2010, 10:50
[Opgelost]Foutje database online_users_extend_panel Algemene v7 support : 3 08 nov 2010, 19:13