obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
www.****?
ceesboog
Zat rond te kijken in welke landen er sites zijn met phpfusion-infusions/mods.
Zo kwam ik op bovenstaande site, echter op mijn aanmelding wordt niet gereageerd, account wacht al een maand op activatie en ook op berichten via contact word niet gereageerd.

Zijn er hier personen die daar lid zijn en op het forum daar zitten?
Zouden die zo vriendelijk willen zijn de (super)beheerder te verwittigen van mijn vraag om activatie van het account, misschien dat dat wel werkt.

Althans dat hoop ik .
 
Jelle

Quote

ceesboog schreef:
Zo kwam ik op bovenstaande site, echter op mijn aanmelding wordt niet gereageerd, account wacht al een maand op activatie en ook op berichten via contact word niet gereageerd.

Quote

www.****?

Think Moet je toch even duidelijk maken welke site dat is.
PHP-Fusion_Versie
 
ceesboog

Quote

Jelle schreef:

Quote

ceesboog schreef:
Zo kwam ik op bovenstaande site, echter op mijn aanmelding wordt niet gereageerd, account wacht al een maand op activatie en ook op berichten via contact word niet gereageerd.

Quote

www.****?

Think Moet je toch even duidelijk maken welke site dat is.


http://www.****/ ?


blijkbaar is de software waar we gebruik van maken een scheldwoord, want wordt vervangen door *****
dus de naam van deze software, inclusief (min)streepje en dan de land code dus .be
(zowel in onderwerp als msg had ik de link gezegd maar werd zoals gezegd vervangen door ****)
Gewijzigd door ceesboog op 17 februari 2011, 15:26
 
Jelle
Ik zou het je niet kunnen zeggen wat daar aan de hand is.

Ik ben 'vroeger' wel lid geweest daar, maar om de een of andere duistere reden is mijn toegang in het verleden geblokkeerd.

En aangezien het verder geen officiële support site is, zijn er bij mijn weten ook geen contacten via het PHP-Fusion team.
Dus geen info-mogelijkheden.
PHP-Fusion_Versie
 
ceesboog

Quote

Jelle schreef:
Ik zou het je niet kunnen zeggen wat daar aan de hand is.

Ik ben 'vroeger' wel lid geweest daar, maar om de een of andere duistere reden is mijn toegang in het verleden geblokkeerd.

En aangezien het verder geen officiële support site is, zijn er bij mijn weten ook geen contacten via het PHP-Fusion team.
Dus geen info-mogelijkheden.



Ok, dacht dat er site per land was maar niet dus, zag daar op forum nog wel posts van redelijk recente datum.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'www.****?', te verwijzen!
BBcode:
HTML: