obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Gebruiker groepen
Christix
beste,


ik zoek een infusion maar kan het niet goed vinden, waarbij ik soort van verschillende rangs heb,
Ik heb een eigen internet radio en daar gebruik php-fusion voor, ik heb natuurlijk DJ, maar ook hogere DJ, die langer er zijn en beter zijn, maar ik wil dus gebruikers soort rechten geven, dat er een panel komt met bijv een link, die alleen maar de normale DJ kan lezen, en ook bijv een panel met tekst of een link die alleen de Hoger DJ kan lezen.
Maar luisteraars kunnen zich ook aanmelden dus kan niet zo dus dat alleen lid het kan lezen want dan lezen de luisteraars dat ook, er zitten wel een soort van rechten in maar ik wil niet dat ze in de admin panel kunnen komen,

iemand oplossingen ?
Gewijzigd door Jelle op 24 februari 2011, 23:24
 
Jelle
Voor iedereen die zich inlogd (DJ's +... )kan je gebruikersgroepen aanmaken en de rechten koppelen aan die groepen.
Verder kun je bijvoorbeeld forum-rangen aanmaken voor de verschillende soorten DJ's en die weer koppelen aan de gebruikersgroepen.

Dit zijn standaard-onderdelen van PHP-Fusion.

Verder is er nog iets voor 'Speciale Rangen' te vinden onder de volgende link. http://www.fangree.co.uk/forum/viewth...ead_id=796
Misschien dat je daar ook nog iets mee kunt doen.
PHP-Fusion_Versie
 
Christix
Bedankt, nu via site links kan ik inderdaad de link toe wijzen, zou ik ook een panel alleen beschikbaar kunnen maken voor een gebruikers groep met tekst er in? zo ja hoe ?
 
Jelle
Uiteraard kan dat.
[Admin Panel] -- [Systeem Beheer] -- [Panels]

Hier kan je een panel 'wijzigen' en de zichtbaarheid aanpassen voor de groep die je wenst.
Als je een nieuw panel aanmaakt kan je dit direct aangeven tijdens het aanmaken.

Overigens dien je nog wel je website te vermelden in je profiel. zie: http://www.phpfusion-nederlands.info/...?page_id=4
Gewijzigd door Jelle op 23 februari 2011, 23:07
PHP-Fusion_Versie
 
Christix
Ja inderdaad, maar ik heb nu van een bestaand paneel me eigen gemaakt, waar ik gewoon tekst in kan doen, dus dat is tot nu toe gelukt,

Bedankt!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Gebruiker groepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruiker beheer Infusions : 2 20 jun 2013, 19:08
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 mei 2012, 06:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 mei 2012, 06:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 mei 2012, 06:32
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:27