obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul 1 dag
Onderwerp bekijken
(Niet voor support gebruiken aub)
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Email adres met eigen Admin@mijnsite.iets
tim
Hallo,

iemand die weet of dit mogelijk is om een eigen email adres te maken met je eigen website
bv

Admin@phpfusion.nl

bedankt
Tim
Gewijzigd door Jelle op 01 mei 2011, 10:51
I.A.N Enterprise Corp
 
Jelle
Als je bedoeld:
admin@jouwsite.nl

Indien dat word ondersteund door de plek waar je je website hebt ondergebracht kan dat. Bij gratis hosters vaak niet.

Maar heeft niets met PHP-Fusion van doen, dus even verplaatst.
PHP-Fusion_Versie
 
tim
Hallo Jelle,

sorry Sad
wist niet waar het hoorde.
Ik heb een eigen host dus... en deze webpage van fusion heb ik
dus niet dan?

Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Steff
Hiervoor moet je bij je hosting provider zijn. Deze voorziet normaal gezien een controlepaneel waar je eerder je databases moest aanmaken. In dien de hosting provider ook email hosting aanbied zou er naast FTP Accounts MySQL Databases ook een link moeten voorzien zijn voor Emailaccounts. Indien dit niet zo is ondersteund je provider dit waarschijnlijk niet, en moet je met hen contact opnemen.
 
tim
Hallo steff,

inderdaad ik heb alles wat je net zei maar geen emailaccounts Sad
zal eens informeren.
bedankt jelle en steff Grin


Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Jelle
Die email accounts moet je ook zelf aanmaken.
Dat kan niemand anders voor je doen omdat jij moet bepalen welke accounts eventueel gewenst zijn of dat je wilt gebruiken.

Als je eens goed kijkt in je controlepaneel, staat daar iets over email accounts. Als je daar op klikt en goed leest wijst het zich allemaal bijna vanzelf.
PHP-Fusion_Versie
 
tim
hoi jelle,

sorry maar op de php fusions staat niets over email accounts and mijn phpmyadmin daar ook niet.

denk niet dat ik een cpanel heb.
Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Jelle
Zoals ik al eerder aangaf, je e-mail adres heeft helemaal niets met PHP-Fusion te maken. Je kunt dus niet in PHP-Fusion een e-mail adres aanmaken. Die twee staan helemaal los van elkaar.

Kijk anders eens naar het volgende filmpje, misschien wordt dan iets duidelijker. http://www.youtube.com/watch?v=hW1TSw...r_embedded

Of deze link: http://www.trans-ix.nl/da/nl/email.html

Help dit nog niet, lijkt het me beter om eens contact op te nemen met je host, die zal als het goed is zeker hulp-bestanden hebben om je uit te leggen over het hoe en wat.
Gewijzigd door Jelle op 23 april 2011, 23:33
PHP-Fusion_Versie
 
tim
hoi jelle,

bedankt heb het gevonden Smile
je had weeral eens gelijk Grin

bedankt
Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Email adres met eigen Admin@mijnsite.iets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
eigen lay-out Algemene v7 support : 3 23 jan 2015, 16:06
Forum text admin bezoeken bij Infusions : 5 21 sep 2014, 13:02
Email Mod Errors Modificaties : 3 17 apr 2014, 05:59
eigen infusion maken Infusions : 3 21 jun 2013, 22:28