obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen
paulus90
Hey,

ik ben echt totaal een leek nog in PHP fusion land. Ik heb nu net mijn eerste website gemaakt www.dehogeadel.nl voor familie leden waar ze foto's kunnen bekijken en verjaardagen enzo van familieleden.
ten eerste ik krijg die 2 errors boven de pagina toen ik de taal van Engels naar Nederlands deed,


Warning: include(locale/Dutch/errors.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/dehogeadel/domains/dehogeadel.nl/public_html/includes/error_handling_include.php on line 20

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'locale/Dutch/errors.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/dehogeadel/domains/dehogeadel.nl/public_html/includes/error_handling_include.php on line 20


en bij registreren is er geen tekst waar je je naam kan invullen?
http://dehogeadel.nl/login.php

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Mvg,

Paul
Gewijzigd door paulus90 op 02 oktober 2012, 13:19
 
Wanabo
Ik neem aan dat je de nieuwste versie hebt geinstalleerd 7.02.05.
Zat hier het Dutch locale bij in of heb je die apart gedownload?

Je moet ook letten op de locale versies, die moet passen bij de php fusion versie.

Hier kun je de laatse locale versie vinden: Dutch locale PHP-Fusion_7-02-05

P.s. Je hebt de site installatie in het Engels gedaan. Nu blijven bepaalde texten Engels talig omdat ze in de database zijn weggeschreven.

Als je zin hebt installeer dan de site opnieuw en nu direct al bij de installatie kiezen voor Dutch.
 
paulus90
Ik heb hem inderdaad later nog op Nederlands aangepast, maar opzich had ik er nog niet zo heel veel werk in zitten dus ik zal hem even opnieuw installeren Wink
 
paulus90
Nu krijg ik gelijk bij het installeren op Nederlands deze error:


You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's', 'custom_pages.php', '1')' at line 1


Daarnaast had ik toen een paar foto's geüpload in mijn fotoalbum, maar die kan ik nu niet verwijderen op een of andere manier.

In het Engels doet de site het perfect maar telkens als ik Nederlands instel dan krijg ik die errors..
Gewijzigd door paulus90 op 04 oktober 2012, 11:00
 
paulus90
Het is inmiddels opgelost, sorry voor de dubbel post.

Nu heb ik nog een vraag, als mensen nu willen registreren krijgen ze gewoon /register09623409630423 link bijvoorbeeld. Hoe verander ik dat dat ze www.url.nl/register0898947549 krijgen want nu kunnen ze er niet op klikken, zeker de wat oudere die willen registreren op mijn forum zullen dit niet snappen.
 
nostradamus

Quote

paulus90 schreef:

Het is inmiddels opgelost, sorry voor de dubbel post.

Nu heb ik nog een vraag, als mensen nu willen registreren krijgen ze gewoon /register09623409630423 link bijvoorbeeld. Hoe verander ik dat dat ze www.url.nl/register0898947549 krijgen want nu kunnen ze er niet op klikken, zeker de wat oudere die willen registreren op mijn forum zullen dit niet snappen.


Heb je de Site Host: ingevuld bij instellingen beheer / algemeen?
 
Wanabo

Quote

paulus90 schreef:

Nu krijg ik gelijk bij het installeren op Nederlands deze error:


You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's', 'custom_pages.php', '1')' at line 1


Daarnaast had ik toen een paar foto's geüpload in mijn fotoalbum, maar die kan ik nu niet verwijderen op een of andere manier.

In het Engels doet de site het perfect maar telkens als ik Nederlands instel dan krijg ik die errors..


Ben benieuwd wat het probleem nu was. Later schreef je dat het opgelost was.
 
paulus90
Ik heb de allernieuwste versie gedownload en toen meteen in het Nederlands geïnstalleerd, kreeg ik een andere error, heb ik een stukje in de code verwijderd en de error was opgelost. Nu krijg ik soms her en der nog een error maar niet wat de gebruiker kan zien Wink
 
Wanabo
Ik heb alle custom_pages.php nagekeken in het installatie pakket, maar kan zo gauw geen fout vinden.

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's', 'custom_pages.php', '1')' at line 1

Was de custom_pages.php een locale file of een file met php code?
En wat heb je dan weggehaald?
 
paulus90
Ik zou het echt niet weten, zoveel verstand heb ik er ook niet van xD
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met register.php Algemene v7 support : 5 06 dec 2015, 19:53
Problemen Database Algemene v7 support : 5 21 aug 2014, 12:25
Email problemen Algemene v7 support : 7 21 apr 2013, 17:08
problemen met nieuws Algemene v7 support : 5 09 jun 2012, 11:52
[Opgelost] Problemen met het verzenden van mail Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:05