obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen
paulus90
Hey,

ik ben echt totaal een leek nog in PHP fusion land. Ik heb nu net mijn eerste website gemaakt www.dehogeadel.nl voor familie leden waar ze foto's kunnen bekijken en verjaardagen enzo van familieleden.
ten eerste ik krijg die 2 errors boven de pagina toen ik de taal van Engels naar Nederlands deed,


Warning: include(locale/Dutch/errors.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/dehogeadel/domains/dehogeadel.nl/public_html/includes/error_handling_include.php on line 20

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'locale/Dutch/errors.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/dehogeadel/domains/dehogeadel.nl/public_html/includes/error_handling_include.php on line 20


en bij registreren is er geen tekst waar je je naam kan invullen?
http://dehogeadel.nl/login.php

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Mvg,

Paul
Gewijzigd door paulus90 op 02 oktober 2012, 13:19
 
Wanabo
Ik neem aan dat je de nieuwste versie hebt geinstalleerd 7.02.05.