obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Bericht verwijderen??
T013S
Hallo, op www.sartob1.nl/story.php kan ik een bericht niet verwijderen. Ik krijg dan nl:

The page cannot be found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:

Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.


Wie kan me helpen?
 
Wanabo
Story.php lijkt me een eigen gemaakt bestandje. Overigens laad die prima! http://www.sartob1.nl/story.php.

Je hebt vermoedelijk ergens een link naar die http://www.sartob1.nl/story.php, die moet je weghalen en het bestandje story.php van je server verwijderen.
 
T013S
Beetje vaag toch? Als ik die link daar naar toe moet weghalen... Het is toch logisch. www.sartob1.nl als je dat op 'Foto en zn verhaal' klikt ga je naar die link......
 
Wanabo
Story.php is geen standaard onderdeel van PHP-Fusion. In je eerste post staat niets in over Foto en zn verhaal. Ik heb dat inmiddels gevonden in het navigatiemenu van je website.

Het lijkt me een infusie. Als je die weg wilt hebben de-fuseer je die in beheer/administratie paneel.
Bewerken van die teksten zou mogelijk via een paneel in beheer/infusie paneel.

Misschien kun je duidelijker maken wat precies het probleem is. Ik ken dit onderdeel niet!
Gewijzigd door Wanabo op 23 januari 2009, 15:18
 
Steff
Deze heb ik gemaakt ja Smile , Je kan comments verwijderen bij het fotoalbum dat overeenkomt met die pagina. Album nummer 10 ofzo , ben het al vergeten
 
T013S
ja, ff duidelijk voor wanabo en anderen. Het is idd in navigatie menu link van ' foto en zn verhaal'. Maar er is een bericht die ik wil verwijderen. Als admin kan ik dat natuurlijk doen maar op de een of andere manier doet ie dat niet....
 
T013S
hallo, kan er nog iemand mij helpen?
 
icemania
Heb je de vraag al gesteld bij de maker van het script. Anders even het script meesturen zodat wij dit kunnen bekijken. Uit jouw verhaal lijkt het erop dat er in het script een foute verwijzing zit.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
T013S
A.u.b.

----------------
Kan het niet toeboegen... zal eens kijken of ik andere manier kan vinden.
Gewijzigd door T013S op 27 januari 2009, 18:34
 
T013S
http://sartob1.nl/story.php.zip
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bericht verwijderen??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
superbeheerder verwijderen Algemene v7 support : 2 16 jan 2014, 17:11
Afbeelding verwijderen na lees meer Algemene v7 support : 5 10 jan 2014, 15:40
Nieuwste bericht Algemene v7 support : 3 24 mei 2012, 06:37
privé bericht naar een groep Algemene v7 support : 1 26 mrt 2012, 11:52
copyright verwijderen Licentie en copyright vragen/meldingen : 11 25 dec 2010, 16:40