obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Forum waarderingsmechanisme?
Wanabo
Een van mijn mede beheerders op Forum Online kwam met het volgende idee;

Quote

Ik wil graag voorstellen om in de forums een waarderingsmechanisme toe te voegen. Elk lid kan op elke thread een stem uitbrengen +, of -. Per thread wordt dan bijgehouden hoe veel maal er positief (duimpje omhoog) en hoeveel maal er negatief (duimpje naar beneden) is gestemd op deze thread.

Zo kunnen we een alternatieve volgorde aanbieden in de zoekresultaten: op volgorde van waardering. Als het goed is komen dan de threads waar de gebruikers het meest aan hebben het eerst naar boven.


Is hiervoor de tabel fusion_ratings te gebruiken?
Is er al zo een systeem door iemand bedacht?

Waarvoor wordt deze tabel überhaubt gebruikt? Ik heb alle instellingen nog eens nagelopen om te zien of er ergens een instelling is die te maken zou kunnen hebben met die tabel fusion_ratings.
Gewijzigd door Wanabo op 14 maart 2009, 22:53
 
muscapaul
De ratings table wordt gebruikt voor Waarderingen. Toevoegen van data via ../includes/ratings_inlcude.php, verwijderen via de pagina's waar items worden verwijderd (foto's, news, eigen pagina's, etc.) of wanneer een lid wordt verwijderd.
Paul

Time flies like an arrow, fruit flies like banana (Groucho Marx)

[url=www.diptera.info]www.diptera.info[/url]
[url=www.muscapaul.com]www.muscapaul.com[/url]
 
Wanabo
Titel aangepas in "Forum waarderingsmechanisme?". Het is nu duidelijk waar de tabel voor is.
 
Steff
In fusionboard is dit toch al inbegrepen. Niet dan ? (Zoveel ken ik er ook niet van, gebruik enkel awards & user CP ervan.)
 
Wanabo
Bedankt voor de tip! Zal me eens in fusion board verdiepen. Ik wil echter niet overstappen op fusionboard omdat teruggaan naar PHP-Fusion moeilijkheden oplevert.

Maar misschien is dit onderdeel aan te passen en in te bouwen.
 
Steff
Je kan simpel fusionboard afzetten, en dan heb je het oude forum terug. Maar niet defuseren, dan krijg je wel moeilijkheden ja (: .
 
stevendc
muhhh al enige vorderingen op dit? ik zie het echter ook niet zitten om fusion board op te zetten.
 
Steff
Reupload (van de originele PHP-Fusion):
forum/
profile.php
edit_profile.php
messages.php

(en misschien nog files, kan zijn dat ik er vergeten ben)
 
stevendc
kgaan et is testen, straks edit ik deze post wel ff PC

*EDIT* jump werkt wel perfect moet ik zeggen op die manier en het ziet er goed uit.
Gewijzigd door stevendc op 30 mei 2009, 20:47
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forum waarderingsmechanisme?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Forum text admin bezoeken bij Infusions : 5 21 sep 2014, 13:02
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52
uitgebreid forum Infusions : 8 23 jan 2014, 18:03
Forum Bijlage Algemene v7 support : 5 01 dec 2013, 11:48
Laatst actieve forum onderwerpen paneel Algemene v7 support : 31 29 dec 2012, 18:01