obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
foto uploaden en van je server halen met editor
miquel
hoy allen,

ik vind php fusion een tof site programma al heb ik een klein nadeeltje wat mischien in geen tijd is opgelost door het een of ander.
namelijk als je nieuws wil toevoegen kan je er enkel foto's bij toevoegen met een url van je foto,
dit is namelijk te veel werk aangezien ik het nieuws wil gebruiken als blog functie en dikwijls foto's wil bij voegen.

daarom zou het veel handiger en makkelijker zijn indien je via de editor foto's zou kunnen uploaden en deze dan in te voegen.

heeft hier iemand een oplossing voor?

thx Shakie
 
icemania
dag Miquel,

Voor nieuwsberichten kun je foto's uploaden bij afbeeldingen en deze plaatsen in de catagorie afbeeldingen voor nieuwsberichten. Daarna kun je ze bij het nieuwsbercht selecteren.
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
miquel
icemania,

als ik foto upload in admin bij "afbeeldingen nieuws" krijg ik deze totaal niet te zien bij het aanmaken van een nieuws item, ook niet bij de editor of dien ik steeds zelf de bestands naam in te geven van de foto die wil in de de editor?

 
Jelle
Heb je de map waar de foto ge-upload word wel ge-CHMOD naar 777? Worden de afbeeldingen wel in de map geplaatst?
PHP-Fusion_Versie
 
icemania
Is de afbeelding wel zichtbaar in het tabblad afbeeldingen?
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
miquel
ja de afbeeldingen zijn zichtbaar in de map en deze heeft ook 777 rechten.

kan enkel foto toevoegen door link via het icoon afbeelding toevoegen in de editor maar dan moet ik wel steeds het pad en afbeeldings naam opgeven, of is dat de bedoeling mss?
trouwens net het zelfde ongeveer als hieronder om afbeelding toe te voegen.
 
miquel
Nu we toch over afbeeldingen hebben, ik heb smiley code toegevoegd bij foto beschrijving in admin/photoalbums.php & admin/photos
alsook in photogallery maar bij de beschrijving op zelf is de smiley code niet omgetoverd tot smiley, hoe kan ik dit [blink]fixen[/blink]?

thxxxxxxxxxxx
 
miquel
probleem gefixt alsinds bedankt iedereen Bye
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foto uploaden en van je server halen met editor', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
foto's plaatsen is een mess geworden Infusions : 14 14 apr 2014, 21:53
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52
probleempje met foto's Algemene v7 support : 2 10 aug 2013, 20:29
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:27