Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Pagina 1 van 2: 12
|
[Opgelost] chatbox
|
|
callenbach |
Geplaatst op 26 June 2009, 06:24
|
![]() Junior Lid ![]() Berichten: 36 Lid sinds: 26 Jun 2009, 06:15 |
hallo allemaal ik zal me even voorstelen ik ben callenbach, en nu me vraag ik heb ook een vraag ik heb ook een php.funsion site. en nu is mijn vraag ik heb daar naast ook nog een chatsite en nu is mijn vraag ik wil op me site iets neer zetten dat mensen via de site hun nicknaam kunnen registreren op de chat server weet iemand hoe ik dat zou kunnen gaan doen en dan nog een vraag ik was net op jullie chatbox en die pakt vanzelf mijn nicknaam ik heb de zelden chatpalet hoe hebben jullie dat gedaan met de nicknaam kan iemand me vertelen wat ik moet zetten bij die nicknaam dat i de nick pakt die geregistreert is nou al vast bedankt voor de mederwerking ![]() Gewijzigd door Puma op 06 July 2009, 17:54 |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 26 June 2009, 19:38
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Dit is mogelijk met FlashChat van http://tufat.com/. Tijdens installatie kun je kiezen om het te integreren met PHP-Fusion. Of dit met andere chatprogramma's mogelijk is weet ik niet. |
|
|
callenbach |
Geplaatst op 26 June 2009, 20:11
|
Quote Wanabo schreef: Dit is mogelijk met FlashChat van http://tufat.com/. Tijdens installatie kun je kiezen om het te integreren met PHP-Fusion. Of dit met andere chatprogramma's mogelijk is weet ik niet. oke dankje ik ga even zien of het ook op irc netwerk gaat werken |
|
|
callenbach |
Geplaatst op 27 June 2009, 19:02
|
Quote callenbach schreef: Quote Wanabo schreef: Dit is mogelijk met FlashChat van http://tufat.com/. Tijdens installatie kun je kiezen om het te integreren met PHP-Fusion. Of dit met andere chatprogramma's mogelijk is weet ik niet. oke dankje ik ga even zien of het ook op irc netwerk gaat werken nee her werkt niet op mijn irc netwerk weet iemand nog een anderen chatbox met iets waar je een nicknaam en wachtwoord moet neer zetten voor je kan chatten |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 27 June 2009, 19:41
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Wat bedoel je nou? Met IRC kun je zeker chatten, maar als je het hebt over een chatbox dan denk ik niet gelijk aan IRC. Flashchat kun je niet integreren met IRC. |
|
|
Puma |
Geplaatst op 28 June 2009, 01:25
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 324 Lid sinds: 22 Oct 2008, 20:46 |
Je kan bv ook de PJIRC Chat infusion gebruiken die je HIER in onze downloads kan terugvinden. Met deze chat plugin kunnen je PHP-Fusion leden met hun naam die ze gebruiken op je site meteen connecten in de chatbox. Deze heeft ook 2 opties dat je kan instellen: - Quickconnect: Leden loggen in met jouw PHP-Fusion site nickname - Advanced Login: Leden kunnen zelf hun IRC login ingeven INDIEN ze een geregistreerde nickname hebben op de server waar jouw room op draait. Let wel dat je dan reeds een aangemaakt IRC kanaal moet hebben vooraleer je deze infusion kan gebruiken. Want bij de instellingen moet je dan de room en de server ingeven van je IRC room waarnaar hij moet connecten. Indien je nog geen bestaande IRC room hebt kan ik je wel een netwerk aanraden waar trouwens ook ons PHP-Fusion IRC chatkanaal op draait ![]() PUMA
|
|
|
callenbach |
Geplaatst op 28 June 2009, 07:47
|
oke pume en hoe krijg ik de pjirc nu op mijn site dan moet ik hem uploaden naar me forum of naar me domijn directadmin en wat moet ik openen om me irc netwerk neer te zetten en me room en zo ik heb wel wat aan dat programa en ja ik heb een eigen irc netwerk pas op gezet alles draait nu alleen de room nog dan ben ik klaar die moet gaan draaien op klik hier ik lees het wel groetjes callenbach |
|
|
Puma |
Geplaatst op 28 June 2009, 11:55
|
De PJIRC map moet je uploaden naar je Infusions map die je in je ftp terug kan vinden. Vervolgens ga je naar Beheerder Paneel >> Systeem Beheer >> Infusions,daar zal je in het dropdown menutje bovenaan PJIRC 4 Infusion kunnen aanklikken en klik dan op Infuseren. Eenmaal je dit hebt gedaan zal je PJIRC 4 in het lijstje eronder zien staan. Voor meer info kan je ook het readme tekstbestand raadplegen die je bij elke infusion wel kan vinden. Verdere instellingen kan je vervolgens doen via de hoofdtab Infusions in je beheerderpaneel waar je nu een PJIRC 4 knop zal zien staan. Vul daar de hostserver van je room in,kanaalnaam enz. PUMA
|
|
|
callenbach |
Geplaatst op 30 June 2009, 14:39
|
hoi ik heb de pjirc in infusions map gezet en als ik dan op de site kijk zie ik dit staan Content Admin, User Admin, System Admin, en bij Infusions straat een streep door heen kan ik niet aankliken hoe kan ik die aan zetten en waar moet ik daar voor zijn ????? ja er staat wel onder content admin ook infusions maar als ik daar op klik zie ik niks staan dus de knop moet denk ik nog aan gezet worden ergens kan je vertelen waar ik dat kan vinden
Gewijzigd door callenbach op 30 June 2009, 14:49 |
|
|
Puma |
Geplaatst op 30 June 2009, 15:44
|
Als er een streepje ziet in de hoofdtab "Infusions" in je beheerderpaneel wil het zeggen dat er nog geen infusions geäctiveerd zijn. Zoals ik reeds zei in mijn vorige post dien je eerst de PJIRC infusion te infuseren: Quote Vervolgens ga je naar Beheerder Paneel >> Systeem Beheer >> Infusions,daar zal je in het dropdown menutje bovenaan PJIRC 4 Infusion kunnen aanklikken en klik dan op Infuseren. Eenmaal je dit hebt gedaan zal je PJIRC 4 in het lijstje eronder zien staan. Eens je dit hebt gedaan zal de "Infusions" hoofdtab klikbaar zijn en kan je verder de PJIRC chat instellen. Gewijzigd door Puma op 30 June 2009, 15:46 PUMA
|
|
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] chatbox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? | Infusions | : 10 | 24 May 2012, 05:50 |
[Opgelost] Hey need help please | Locale onderwerpen (locale bestanden) | : 3 | 24 May 2012, 05:48 |
[Opgelost] pagina's | Modificaties | : 5 | 24 May 2012, 05:32 |
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news | Algemene v7 support | : 6 | 24 May 2012, 05:27 |
[Opgelost] Error:  | Infusions | : 5 | 24 May 2012, 05:24 |