obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Discussies in verband met veiligheids meldingen
 Onderwerp afdrukken
Gasten op een besloten forum
chack
Hallo,

Hoe kan het dat er op een besloten forum gasten staan.
Ik gebruik het 'Forum Extension Panel'

Iemand hier ervaring mee?

Hier onder een voorbeeld. Dit is ons staff forum en daar kunnen maar een paar mensen op komen. Toch staan er gasten bij. Hoe is dit mogelijk?

gast

Vast bedankt voor jullie medewerking

Gr. Alex
www.ultrasarnhem.nl
 
Hannek
Heb je per ongeluk iets aan je instellingen veranderd?

Zou het kunnen zijn dat de gast wel op de link kan klikken, alleen te lezen krijgt dat hij geen toegang heeft, maar er dan wel als gast staat? Zoiets?
Ik heb samen met wat vrienden een besloten forum en wij hadden opeens steeds nieuwe leden in de lijst. Nouja, nieuwe leden... Maar het bleek dat zij er niet inkonden, maar wel als niet aangemeld lid stonden.
Gewijzigd door Hannek op 01 februari 2011, 09:47
 
Puran
Soms blijven gasten, die voor de deur staan, als gast vermeld staan terwijl je bv. net ingelogd bent en als zodanig ook vermeld wordt. Die gast ben je dan ook zelf. Na pakweg een kwartiertje zou dat weg moeten zijn.

Groetjes Puran Smile
Gewijzigd door Puran op 07 januari 2011, 17:16
De taal van het hart verstaat een ieder.
 
Hannek

Quote

Puran schreef:
Soms blijven gasten, die voor de deur staan, als gast vermeld staan terwijl je bv. net ingelogd bent en als zodanig ook vermeld wordt. Die gast ben je dan ook zelf. Na pakweg een kwartiertje zou dat weg moeten zijn.

Groetjes Puran Smile


Ah, dat verklaart ook wel wat. Als ik ingelogd ben, is er vaak ook een gast, maar aangezien het besloten is, zouden gasten niet zo lang blijven natuurlijk. Of je logt in of je gaat weer weg.
De spammers die zich steeds proberen aan te melden zijn wel erg irritant overigens. Het lijkt wel veel erger te zijn geworden.
 
Puran
Spam levert nog steeds wat op en zolang er nog mensen zijn die iets kopen nav een spambericht blijft spam bestaan.
Ik heb het idee dat spam niet altijd spam is maar gebruikt wordt om de beveiliging te testen. Soms kom je oude sites tegen die vol staan met spamberichten waar niets tegen gedaan wordt dus ook geen beveiligings-updates dus die zijn te misbruiken voor aanvallen e.d.
Het is trouwens wel zo dat er aan zowel spam als virussen veel verdient wordt. Een hele industrie 'leeft' van spam- en virus-bestrijding en ik heb wel eens het idee gehad dat de daders misschien wel een vorm van 'subsidie' ontvingen voor hun werk. Er zouden heel wat mensen op straat staan als er geen spam meer was en geen angst voor virussen meer bestond.

Groetjes Puran.
De taal van het hart verstaat een ieder.
 
Hannek
Ik merk het de laatste maanden hoeveel spam er eigenlijk is. Van subtiel tot echt belachelijke dingen. Ik heb de laatste tijd wat rond gekeken voor inspiratie maar je ziet inderdaad fora met alleen maar spam. En daar wordt zeker aan verdiend. Dat het in stand wordt gehouden door de industrie om er aan te verdienen: ik denk het niet. Gaat een beetje de richting op van complottheorieen. Ik denk dat er gewoon een hoop gekke mensen en bedrijven zijn die zo proberen iets te verdienen. Ik ben benieuwd of het in de toekomst alleen maar meer of juist minder zal worden.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gasten op een besloten forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Forum text admin bezoeken bij Infusions : 5 21 sep 2014, 13:02
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52
uitgebreid forum Infusions : 8 23 jan 2014, 18:03
Forum Bijlage Algemene v7 support : 5 01 dec 2013, 11:48
Laatst actieve forum onderwerpen paneel Algemene v7 support : 31 29 dec 2012, 18:01