obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding bij modificeren van userfield
WalkeR
Beste Fusion gebruikers,

ik probeer de Last Visitors user-field te modificeren maar krijg als ik hem heb geinstalleerd op de site de volgende foutmelding:

Notice: Undefined index: uf_zw_lastvis_01 in home/vhosts/rkjvvactief.nl/httpdocs/includes/user_fields/zw_lastvisitors_include_var.php on line28

Notice: Undefined index: uf_zw_lastvis_02 in /home/vhosts/rkjvvactief.nl/httpdocs/includes/user_fields/zw_lastvisitors_include_var.php on line 29

op deze regels staat het volgende:

regel 28: $user_field_name = $locale['uf_zw_lastvis_01'].":";
regel 29: $user_field_desc = $locale['uf_zw_lastvis_02'];

Ik ben al aant proberen geweest maar kom hier niet uit misschien hier iemand die me zou kunnen helpen?

Gr WalkieTalkieThumbs Up
 
Steff

$user_field_name = $locale['uf_zw_lastvis_01'];
$user_field_desc = $locale['uf_zw_lastvis_02'];


That should do the trick .
 
Steff
Ow sorry verkeerd gekeken. Je locales voor dat user field bestaan niet. of je vervangd $locale['uf_zw_lastvis_xx'] door test of je maakt een nieuwe locale aan voor jouw userfield.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding bij modificeren van userfield', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foutmelding Themes : 7 12 jan 2019, 18:28
Foutmelding tijdens installatie Algemene v7 support : 4 30 dec 2017, 19:13
Foutmelding; Deprecated: Function eregi() Algemene v7 support : 12 23 nov 2012, 18:44
website ineens foutmelding Infusions : 3 30 dec 2010, 23:37
foutmelding Modificaties : 1 30 nov 2010, 08:50