obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
enkele vraagjes:reacties bekijken:nieuw lid email:
Svenny007
is er een mogelijkheid om te kijken welk lid waar gereageerd heeft ? op welke pagina of bij welke foto's ?

en is het op een of andere manier mogelijk om een email aan te krijgen telkens een nieuw lid zich geregistreerd heeft zonder dat ik ze zelf moet valideren ?

en ook heb ik dikwijls het probleem .
als ik een eigen pagina wil wijzigen dat het veld voor het beheerderswachtwoord er niet staat
als ik dan op pagina opslaan klik krijg ik de fout dat ik het beheerderswachtwoord moet invullen

alvast bedankt
met vriendelijke Groeten
Sven
 
Ground Zero
Die fout die je hebt als je je pagina wijzigt, krijg je vaak al je de 'terug' knop gebruikt.
Het veld verdwijnt als je het voorbeeld bekijkt en soms wordt er geen coockie opgeslagen (of heb je 'terug' gebruikt en kan je het veld niet invullen)
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Svenny007
niemand die een antwoord heeft op de 2 bovenste vragen ?
 
Jelle
1) Niet direct, maar wel via een 'omweg' d.m.v. bijvoorbeeld de infusion 'commentaar beheer' zoals deze: http://www.phpfusion-nederlands.info/...php?did=39

2) Nee. (Tenzij je zelf eens script schrijft die dat mogelijk maakt)
PHP-Fusion_Versie
 
Ground Zero
Hoe kan ik eenvoudig reacties wissen bij foto's? heb gemerkt via die infusion dat er een heleboel spam bij m'n foto's staat
ze wissen bij m'n nieuws~berichten was al een heuse karwei
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Jelle
Als je de lijst van commentaren hebt met die infusion, staat er bij ieder commentaar een linkje voor bewerken en verwijderen. Dus gewoon simpelweg klikken maar.
PHP-Fusion_Versie
 
Ground Zero
Kan het ook iets rapper? ik heb zo'n 1677 comments bij m'n foto's, allemaal spam

EDIT: heb een heleboel (bijna 2000 in totaal) reacties bij foto's en artikels gewist. Ik denk dat ik die van leden heb kunnen sparen, of toch grotendeels
Gewijzigd door Ground Zero op 09 maart 2010, 20:44
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Jelle
De snelste manier is om de inhoud van de tabel waar de commentaren in de database staan te wissen. Maar dan ben je alle commentaren kwijt.

Anders zit er niets anders op dan één voor één te wissen.
Dat is één van de nadelen als "gasten" commentaar kunnen plaatsen.
PHP-Fusion_Versie
 
Ground Zero
ik had gwn alles geselecteerd (weergeven op 9999 gezet) en geDEselecteerd wat géén spam was (wel redelijk snel over gegaan)

Quote

Jelle schreef:
Dat is één van de nadelen als "gasten" commentaar kunnen plaatsen.

Quote

Gasten toestaan berichten te plaatsen? Nee

Ik heb ook nog eens uitgelogd en naar een foto geweest, kon ook nergens reageren

Zelfde bij artikels (videorecepten)

Quote

Waardering geven is alleen beschikbaar voor leden.

Logt u a.u.b. in om te stemmen.

Je kan ook niet reageren
Gewijzigd door Ground Zero op 09 maart 2010, 22:56
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Jelle
In dat geval moet er bij de spamberichten een "afzender" staan die de berichten geplaatst heeft. Diezelfde moet je ook terug kunnen vinden in je 'ledenlijst'. Dat is dan een geregistreerde spammer.
(Hierbij moet ik wel even opmerken dat ik ervan uit ga dat je de laatste updates van PHP-Fusion gebruikt en geen infusions met 'foute codes' gebruikt.)


PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'enkele vraagjes:reacties bekijken:nieuw lid email:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuw infusion shoutchat Infusions : 2 01 feb 2015, 15:34
Email Mod Errors Modificaties : 3 17 apr 2014, 05:59
Wil een nieuw panel Algemene v7 support : 5 27 mei 2013, 21:55
Email problemen Algemene v7 support : 7 21 apr 2013, 17:08
nieuw hier Algemene v7 support : 3 29 dec 2012, 23:13